Dato og tid er tors 28. mar 2024 19:19

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Hvilket tema skal næste konkurrence have??
Afstemning sluttede tirs 29. nov 2011 08:33
1. Grimme perler: Vi bytter grimme perler med hinanden, der kåres en vinder for bedste smykke og for grimmeste perle. 13%  13%  [ 2 ]
2. Alle wire wrapper med samme materialer: Jeg sender jer materialer til wire wrapping, og alle får de samme materialer. I får en dansk vejledning i begynder wrap. 31%  31%  [ 5 ]
3. Send dit halvfærdige projekt videre: Vi har alle sammen smykker vi ikke er helt tilfredse med. Vi sender dem derfor videre til hinanden. Modtageren har så frie hænder til at lave smykket om. Der kan sendes både færdige og ufærdige smykker. 6%  6%  [ 1 ]
4. Alle arbejder med bløde materialer: I får hver tilsendt forskellige bløde materialer, som skal indgå i et smykke. Med bløde materialer menes snor, garn, stof og lignende. 50%  50%  [ 8 ]
Afgivne stemmer : 16
Forfatter besked
Indlæg: lør 17. dec 2011 22:23 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: lør 21. maj 2011 13:34
Indlæg: 161
Jeg vil gerne være med - uanset hvad du hitter på. Elsker at blive skubbet lidt til :-) Og hvem ved - måske ligger der en lille super-wrapper et sted inden i mig, som bare venter på at springe ud?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 1. jan 2012 14:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Nu hvor de officielle konkurrencer (som jeg glæder mig meget til) først starter op i foråret, laver jeg lidt uofficielle indtil da - så vi er i træning til de rigtige ;)-

Hvis nogen har noget de vil donere til præmier, vil det være meget værdsat - hvis ikke finder jeg bare nogle småting og håber I vil lege med alligevel.

I får de 3 emner allerede nu, så I kan spekulere, designe oplæg og evt. bestille ting hjem.

Gældende for alle de uofficielle konkurrencer her er:

Man må deltage med ét smykke / ét smykkesæt.
De deltagende bud må ikke have været med i andre konkurrencer.

Og det var vist det... :-D

Første uofficielle 2012-udfordring bliver:

Organic

Der skal indgå mindst to forskellige elementer, der engang har været i live...



Anden uofficielle 2012-udfordring bliver:

Fly me to the moon...

Verdensrummet er fyldt med alverdens ting,
så mon ikke også der findes lidt inspiration derude?



Tredje uofficielle 2012-udfordring bliver:

Én af hver!

En svær udfordring, hvor der kun må bruges ÉN af hver slags
- det være sig perler, dimser, dippedutter, duppeditter, klemøjer, ørekroge, trådstykker
eller hvad man nu ellers bruger.

Der skal både vises et billede af de elementer der bruges (så vi kan se de er forskellige)
og mindst et af det færdige smykke.


Lyder det ok?

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 1. jan 2012 14:37 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: lør 21. maj 2011 13:34
Indlæg: 161
Absolut OK.

Det med at have været i live - gælder det også planter?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 1. jan 2012 15:08 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
mjanneh skrev:
Det med at have været i live - gælder det også planter?
:)) Ja da! Jeg er af den overbevisning at mine planter er i live - sådan da... ;)-

Alt fra dyre- og planteriget tæller med, og jeg vil være large og tage fossiler og forsteninger med også.

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 1. jan 2012 19:26 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Blue hvis man har vist et vedhæng før uden kæde ,må man så bruge vedhænget i en feks. en halskæde?

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 1. jan 2012 21:14 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
lisbeth skrev:
Blue hvis man har vist et vedhæng før uden kæde ,må man så bruge vedhænget i en feks. en halskæde?
Det eneste jeg forholder mig til, er om det har været med i en konkurrence før og om temaet er opfyldt.
Om et smykke, der har været vist før f.eks i brugernes egne eller på legepladsen, skal deltage, må være op til folk selv.

Hvis et vedhæng f.eks har været med i en anden konkurrence uden kæde, og bare får en præfabrikeret kæde eller en lædersnor på, vil jeg skønne, der er for meget genbrug over det, men hvis man bygger en speciel kæde, der egentligt godt kunne stå alene, hvor vedhænget blot indgår som en del af helet, og hvis man gør opmærksom på det (gerne med et link til den tidligere konkurrence), ja så er det ok med deltagelse.
Her må det så være op til den enkelte vælger at vurdere, om der er gjort nok til at vinde deres stemme.

Rent personligt er jeg mest til nye smykker, da det skaber mere liv herinde med nye input, og jeg synes det er spændende at se, hvordan og hvor forskelligt de enkelte udfordringer løses, men samtidigt må jeg erkende, at det godt kan være svært at nå det hele, og et bud man har set før, er bedre end intet bud.

Når det så er sagt, vil jeg da opfordre til, at man ved de tidligt varslede udfordringer (#2 og #3), prøver at lave noget nyt. Med en tidsfrist på 2-3 måneder burde det være muligt - måske... :D :-D

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 2. jan 2012 01:15 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
Nårrrh nogle fede emner B-) B-) :ymapplause: :ymapplause:
Hvornår er deadline på den første konkurrence?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 2. jan 2012 03:00 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
brumbear skrev:
Hvornår er deadline på den første konkurrence?
Jeg sætter konkurrencerne op i denne uge engang, så de får hver sin tråd, og deadline for bud bliver sidst i januar for #1, sidst i februar for #2 og sidst i marts for #3.

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 2. jan 2012 19:22 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Det vedhæng som jeg har i tankerne er ikke brugt i en konkurrence ,men bare vist som et vedhæng uden kæde i et indlæg, er det så ok at bruge det?

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 2. jan 2012 20:57 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
lisbeth skrev:
Det vedhæng som jeg har i tankerne er ikke brugt i en konkurrence ,men bare vist som et vedhæng uden kæde i et indlæg, er det så ok at bruge det?
Jep :-D

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker