Evigheds Flammen - WireWrap :) igen!!

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så er der et nyt wirewrap... I har nok set det i konkurrence tråden, på det andet forum... Men ville lige høre hvad i synes om læder kæden?? Det synd det ikke er metal?? Jeg ville nemlig lave nogle i ægte sølv, men så med læder kæde, for det er så pokkers dyrt med ægte sølv kæder...

Historien: Det bliver fortalt at der nedeunder Dragonia, som er feernes land, hviler en farlig drage. Når først den spyer sine flammer, kan de ikke slukkes igen. Men brænder til evig tid. Dette vedhæng bære denne evigheds flamme i sig, men bare rolig den kan ikke brænde dig. Feerne har fortryllet ilden, så den kun giver dig en indre varme når du har brug for det.

Billede

Billede

Billede

Billede
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Den er rigtig fint, men er snoren ikke for tynd for det?
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Altså du ville bedre kunne lide en tykkere læder snor?? Kan godt være det er bedre... an bare selv bedst lide læder snor hvis de er tynde ;)
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg ved det ikke :-D Det er bare mine øjne der siger at vedhænget er måske for står for den snor :D
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Jeg synes også at de to ting passer flot sammen men ville nok også have valgt en kraftige snor. Camilla du kan når du går over i sølv sætte en pris med kæde og uden kæde da der er mange der selv har en kæde det er vores efaring. og så en pris på vedhenget.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
jeg syntes læderkæden er flot men det er jo forskelligt om folk kan lide dem tynde eller tykke og man kunne jo også lave nogle i natur læder som er meget lyst og så nogle kæder som havfruen siger så kan fol selv vælge præsicst den kæde de selv syntes passer til.. jeg gør det selv med mine vedhæng laver en masse kæder i forskellig kæde tykkelser og former og længdel og så nogle gange køber folk bare vedhæng men andre gange mange vedhæng og kun en kæde eller omvendt mange kæder og et vedhæng så det ville jeg gøre hvis jeg var dig.... ;)
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Flot flot super halskæde men du ved efterhånden at jeg er vild /fan af dine smukke smykker Camilla ;)-
men skal du så ikke have den lille søde fyr her, men han ser slet ikke farlig ud og er rigtig nuser
Billede
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
NatasjaA skrev:jeg syntes læderkæden er flot men det er jo forskelligt om folk kan lide dem tynde eller tykke og man kunne jo også lave nogle i natur læder som er meget lyst og så nogle kæder som havfruen siger så kan fol selv vælge præsicst den kæde de selv syntes passer til.. jeg gør det selv med mine vedhæng laver en masse kæder i forskellig kæde tykkelser og former og længdel og så nogle gange køber folk bare vedhæng men andre gange mange vedhæng og kun en kæde eller omvendt mange kæder og et vedhæng så det ville jeg gøre hvis jeg var dig.... ;)
Det er faktisk en rigtig god ide ja... Det tror jeg, jeg vil gøre... Så kan jeg også tilbyde en FS kæde, hvis man vil have en metal kæde til... Tak Natasja og Havfruen for forslaget... Så må jeg hellere snart komme i gang med det sølv... Er bare så nervøs for det, fordi det er så dyrt ;) Så tænker altid, lige et mere i kobber inden sølvet...
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
lisbeth skrev:Flot flot super halskæde men du ved efterhånden at jeg er vild /fan af dine smukke smykker Camilla ;)-
men skal du så ikke have den lille søde fyr her, men han ser slet ikke farlig ud og er rigtig nuser
Billede
Ha ha - Jo den minder lidt omdragen fra historien... Men hvis jeg skal have nogle af hendes figure skal det være trolden med "I want to eat" og alle de små kager til.. Det er SÅ sjov....
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Camilla du er bare så dygtig og smukt ser det ug og jo du kan godt bruge en flettede læderkæde ;)
Hilsen Eva1950
Besvar