Re: Hæmatit magnet armbånd
: tors 6. maj 2010 08:41
Ja de er super fede. Har dog ikke tålmodighed til at lave dem.anna-edith skrev:Super lækre armbånd Mette![]()
Det er Lise der har lavet disse...
For alle smykkeglade piger
https://www.smykkeforumforalle.dk/
Ja de er super fede. Har dog ikke tålmodighed til at lave dem.anna-edith skrev:Super lækre armbånd Mette![]()
Det giver fin mening - tak ! Sætter du så noget over din wireklemme for at skjule den/dem ? en wireklemme er da de små runde metaldimser man klemmer sammen - ik`?Shawnee skrev:Kirsten - tillader mig lige at svare.Kirsten skrev:Når du putter dem på wire, hvordan lukker du så ? Laver du blot "ombuk" i hver ende ?![]()
Jeg købte nogen da jeg var i Paris sidst.
Og de er afsluttet således: Før den sidste magnetperle sætter du en wireklemme. Så magnetperle, så en "afslutningsperle". Før wiren tilbage, udenom afslutningperlen og gennem magnetperlern, og klem wireklemmem.
Giver det mening.?Man kan godt ane det på et par af billederne..