Side 2 af 2

Re: Hæmatit magnet armbånd

: tors 6. maj 2010 08:41
af Shawnee
anna-edith skrev:Super lækre armbånd Mette :clap: :clap:
Ja de er super fede. Har dog ikke tålmodighed til at lave dem. :D
Det er Lise der har lavet disse... ;;)

Re: Hæmatit magnet armbånd

: tors 6. maj 2010 08:45
af rumlebumle
Mette: tag nu bare rosen for dem.. :D

Re: Hæmatit magnet armbånd

: tors 6. maj 2010 08:51
af Havfruen
Dejlige armbånd du har lavet og der er mange som gerne vil have mange på, påengang og dethar du indbygget i en armbånd. @};-

Re: Hæmatit magnet armbånd

: tors 6. maj 2010 09:21
af Kirsten
Shawnee skrev:
Kirsten skrev:Når du putter dem på wire, hvordan lukker du så ? Laver du blot "ombuk" i hver ende ?
Kirsten - tillader mig lige at svare. :D
Jeg købte nogen da jeg var i Paris sidst.
Og de er afsluttet således: Før den sidste magnetperle sætter du en wireklemme. Så magnetperle, så en "afslutningsperle". Før wiren tilbage, udenom afslutningperlen og gennem magnetperlern, og klem wireklemmem.
Giver det mening.? ;;) Man kan godt ane det på et par af billederne..
Det giver fin mening - tak ! Sætter du så noget over din wireklemme for at skjule den/dem ? en wireklemme er da de små runde metaldimser man klemmer sammen - ik`?

Re: Hæmatit magnet armbånd

: tors 6. maj 2010 10:02
af Shawnee
På de armbånd jeg har købt, er der ikke coverperle over klemperlerne - men det vil da helt klart være pænt med en lille coverperle.. :)-

Coverperle/knudeskjuler: http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... -4-mm.html

Wireklemme: http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... 0-stk.html