Konkurrence - Oktober 10
Redaktør: rumlebumle
De er spindlere.kallie skrev:Hva pokker er edderkopper så hvis de ikke er et insekt?..
Insekter er kendetegnet ved at have et ydre skelet, tredelt krop (hoved,forkrop og bagkrop) samt seks ben.
Edderkopper har godt nok ydre skelet, men de har en todelt krop og som bekendt 8 ben
Begge slags hører dog til leddyrene
Brr læste bare ben og tænkte GYYSBlueRaven skrev:De er spindlere.kallie skrev:Hva pokker er edderkopper så hvis de ikke er et insekt?..
Insekter er kendetegnet ved at have et ydre skelet, tredelt krop (hoved,forkrop og bagkrop) samt seks ben.
Edderkopper har godt nok ydre skelet, men de har en todelt krop og som bekendt 8 ben
Begge slags hører dog til leddyrene
*GG* ej så må i altså bære over med mig hvis jeg laver noget der ikke sårn teknisk set er et insekt.. blir ikke til en edderkop... men hva med biller, er de ikke alle insekter? *G*..

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Du kan vel argumentere for, at det ikke er en edderkop, men en muteret bille af en slagskallie skrev:*GG* ej så må i altså bære over med mig hvis jeg laver noget der ikke sårn teknisk set er et insekt.. blir ikke til en edderkop... men hva med biller, er de ikke alle insekter? *G*..

Og jo, biller er en undergruppe af insekter. For at være bille skal man også have hårde dækvinger, som skjuler de rigtige vinger.
Pia - tak for flue-snapperne. Dem kunne jeg godt have brugt i lørdags, da jeg ville sove længe
Jeg tror vi tilgiver eventuelle edderkopper
BR synes dit bud at knald godt... Inspiration på "pæne insekter"

Guldsmed...

Skarabæ (Ofte brugt i ægyptiske smykker...)

Honnig bi

Mariehøne
BR synes dit bud at knald godt... Inspiration på "pæne insekter"

Guldsmed...
Skarabæ (Ofte brugt i ægyptiske smykker...)

Honnig bi

Mariehøne
De er altså også lidt fascinerende sys jegkallie skrev:camilla: faktisk en prøve på en skarabæ jeg har på bordet
-
Love-Shopping
- Opal

Og jeg syntes så at de er ÆkleDanagonia skrev:De er altså også lidt fascinerende sys jegkallie skrev:camilla: faktisk en prøve på en skarabæ jeg har på bordet
Knus fra Katja
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
Her er så mit skøre bud jaaaa pænt er det ikke men sjovt

Mariehønen evigglad......

Mariehønen evigglad......
LOKE'S GHOST