Oktober- November . Efterår
Redaktør: rumlebumle
Min kommer også snart
jeg har været i Belgien men er tilbage nu 
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Med stor risiko for at blive upopulær, vil jeg ikke være det bekendt at "kræve" af sponsoren at de skal give en præmie til en konkurrence med 1 deltager, har også selv et bud der kun mangler at komme fra kameraet og ind på forum.
Men har vi ikke min. 5 bud til konkurrencen, vil jeg ikke kræve at de skal udbetale en præmie. Synes ikke jeg kan være det bekendt, at bede om en præmie til en konkurrence som ikke rigtig er en konkurrence.
Så vil jeg hellere selv pakke en lille præmie til vinderen.
Undskyld mit "sure opstød", men har så dårlig samvittighed over for sponsoren. Så er der ikke en "reel" konkurrence, må jeg annullere præmien og selv ligge noget ud. Vil ikke have det så træls over sådan noget.
Men har vi ikke min. 5 bud til konkurrencen, vil jeg ikke kræve at de skal udbetale en præmie. Synes ikke jeg kan være det bekendt, at bede om en præmie til en konkurrence som ikke rigtig er en konkurrence.
Så vil jeg hellere selv pakke en lille præmie til vinderen.
Undskyld mit "sure opstød", men har så dårlig samvittighed over for sponsoren. Så er der ikke en "reel" konkurrence, må jeg annullere præmien og selv ligge noget ud. Vil ikke have det så træls over sådan noget.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- Susanne i nord
- Opal

Ultra pinligt moment, var ikke meningen der skulle stå november men oktober, det var på det andet forum det løb over 2 måneder. pyt, så er der ingen grund til hverken sure opstød eller panisk dårlig samvittighed. Der er en hel måned endnu.brumbear skrev:Øhh, jamen der er da lææænge til den 31. november
Så undskylder jeg mange gange mit sure paniske opstød. Sorry alle sammen.
- Susanne i nord
- Opal

Efter som jeg åbenbart har fjolset ;-) retter jeg lige overskriften til også at gælde november måned..... en meget flov lille bitte Susanne gemmer sig under skrive bordet *fnis* igen undskyld.
Skal den absolut være lavet til denne konkurrence?
Jeg har to potentielle ting at ligge op, men begge er lavet af bytte bytte perler, men med tanken om efterår?
Forstår godt det er træls at stå for en konkurrence og der ikke er flere der deltager, men håber der kommer flere til.
Jeg har to potentielle ting at ligge op, men begge er lavet af bytte bytte perler, men med tanken om efterår?
Forstår godt det er træls at stå for en konkurrence og der ikke er flere der deltager, men håber der kommer flere til.
- Susanne i nord
- Opal

Det må gerne være lavet af bytteperler, ingen problemer i det.Diddah skrev:Skal den absolut være lavet til denne konkurrence?
Grunden til reglen om at smykket skal være lavet til konkurrencen ligger i at der måske er nogen der har lavet noget for over 1 år siden, som rammer perfekt, men ikke er lavet som en del af den udfordring der ligger i konkurrencen. Så kan også sige at det "skal være lavet i oktober/november måned" Sådan at alle har lavet noget for nyligt.
Argumentet mellem mig og Kallie sidst vi talte om den regel skulle sløjfes var : " der er ikke meget sjov i at man går hen i skuffen og finder noget man har lavet for længe siden og lægger op"
på den anden side hvis det man har lavet tidligere rammer perfekt skal det så være med? Det er jo lavet af "kunstneren/designeren" der deltager. Men ligger en afstemning op. for mig skal det være lavet i perioden lidt ala en udfordring, men på den anden side er det også lidt unfair at man ikke må give et bud fra tidligere....
Frem og tilbage, vi lader flertallet bestemme, laver en afstemning på en uge, folk kan få lov til at ændre deres stemme skrive indlæg for og imod. Så når ugen er gået retter vi reglerne til hvis det ender med at de skal det, ellers forbliver de som de er.
Når du er ved at rette, så ret også datoen.Susanne i nord skrev:Efter som jeg åbenbart har fjolset ;-) retter jeg lige overskriften til også at gælde november måned..... en meget flov lille bitte Susanne gemmer sig under skrive bordet *fnis* igen undskyld.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg troede den skulle laves og vises senest imorgen aften, så jeg har brugt aftenen lidt herinde og lidt på at lave en halskæde til konkurrencen. Har vi så en hel måned endnu? Men så havde jeg jo ikke behøvet at lave den idag.
Nå pyt. Jeg kan godt lide den og vil have den på til min nieces 2 års fødselsdag og I får den nok at se imorgen alligevel. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)