Det ser s.... godt ud!!!
Struktur / Texture
Redaktør: rumlebumle
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Det ser s.... godt ud!!!
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Ej hvor er det godt at du har gidet lave det store arbejde for os.
Jeg bliver da nødt til at købe et par hammere. Jeg ved ikke hvad jeg skal hamre men det er så flot så... 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
NEJ det er totalt perfektMeeen - mon ikke der er en del mere værdige motiver...
Der er noget råt og noget drømmeagtigt over det. Det er sat op med matematisk orden men i mønstrene er der kaos. Det er nøgternt og alligevel kan man gå på opdagelse i det.
Det skal hænge i mit arbejdsværelse og nu skal du på arbejde igen for jeg kan ikke lige hitte ud af hvilket format jeg skal bestille det i.
2:3 duer ikke
4:3 ?
kvadratisk ?
billedformat ?
Bare sådan ca en 1½ hund....
I er altså bare for søde (og en lille smule skøre) allesammen 

Det jeg laver, kan alle herinde jo lave.
Jeg elsker bare at eksperimentere og lege med billeder, og det kommer I så til at lide under
Så det kom på lidt forsinket, da det lige skulle laves først
HER er en 4:3 mega-udgave af strukturerne, hvor der er plads til en lille evt forskubning under udprintningen, man så selv kan redde med en tilskæring.
Hvis du er tålmodig, er der endnu en hammer og et par stempler mere på vej, og når de kommer, kan jeg lave en kvadratisk udgave, hvis det har interesse (hammeren kommer for oven - stemplerne for neden).

Det jeg laver, kan alle herinde jo lave.
Jeg elsker bare at eksperimentere og lege med billeder, og det kommer I så til at lide under
Ja, tænk engang. Hele verden som legeplads, og ikke ét eneste dansende dankort, kunne jeg finde.brumbear skrev:![]()
Blue Raven, selvfølgelig kommer du med et dansende dankort
![]()
![]()
Så det kom på lidt forsinket, da det lige skulle laves først
HER er en 4:3 mega-udgave af strukturerne, hvor der er plads til en lille evt forskubning under udprintningen, man så selv kan redde med en tilskæring.
Hvis du er tålmodig, er der endnu en hammer og et par stempler mere på vej, og når de kommer, kan jeg lave en kvadratisk udgave, hvis det har interesse (hammeren kommer for oven - stemplerne for neden).
Det er bare SUPER
Glemte helt at skrive at der jo også lige er lidt bling-bling i det billede....
Og at jeg da aldrig havde gættet at det var krydserne du havde banket tråden med.
Din næste hammer havde jeg kigget og jeg er ret spændt på hvad de stjerner laver når du slipper dem løs
Og selvfølgelig har jeg tålmodighed
til at vente på at du får det gjort færdigt 
Glemte helt at skrive at der jo også lige er lidt bling-bling i det billede....
Og at jeg da aldrig havde gættet at det var krydserne du havde banket tråden med.
Din næste hammer havde jeg kigget og jeg er ret spændt på hvad de stjerner laver når du slipper dem løs
Og selvfølgelig har jeg tålmodighed
Tålmodighed er en dydbrumbear skrev:Og selvfølgelig har jeg tålmodighedtil at vente på at du får det gjort færdigt
Her er de nye strukturer:

LOKE'S GHOST