Oktober- November . Efterår

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg synes at reglen med at den skal være lavet til konkurrencen er fin. Det er lidt kedeligt hvis folk finder noget gammelt frem og deltager med det når der er en præmie.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Ravnemor skrev:
Susanne i nord skrev:Efter som jeg åbenbart har fjolset ;-) retter jeg lige overskriften til også at gælde november måned..... en meget flov lille bitte Susanne gemmer sig under skrive bordet *fnis* igen undskyld.
Når du er ved at rette, så ret også datoen. :-? Der er kun 30 dage i november :))
Tak ravnemor --- blev Sus lige lidt mindre (med et smil på læben).
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Charlottes skrev:Jeg troede den skulle laves og vises senest imorgen aften, så jeg har brugt aftenen lidt herinde og lidt på at lave en halskæde til konkurrencen. Har vi så en hel måned endnu? Men så havde jeg jo ikke behøvet at lave den idag. /:) Nå pyt. Jeg kan godt lide den og vil have den på til min nieces 2 års fødselsdag og I får den nok at se imorgen alligevel. :-)
Var også hvad der var tænkt, men når det ikke står sådan må jeg jo rette mig efter hvad der står, ingen der skal få stress hvis de har tænkt november, også får at vide de skal være færdige inden for en dags tid.

Havde slet ikke fanget jeg ved en fejl havde skrevet nov. (ved ikke rigtigt hvorfor) men når der står november må det jo være det.

Glæder mig til at se den.
Så har du jo også vist hvad du skulle lave idag.
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Jo egentlig fair nok for sponsoren også at smykket er lavet til netop deres konkurrence. Det synes jeg, for mig er det også helt okay.

Jeg har en halskæde som jeg skulle lave til min venindesmor med efterår i tankerne, (jeg har vist den her på forum), men det var før jeg vidste om denne konkurrence, den er jo perfekt til og ny lavet, men ikke med konkurrencen i sinde, dog med emnet. Men for mig er det lige meget om den må deltage eller ej, jeg bliver ikke fornærmet over et nej :P

Synes for tiden jeg har enormt svært ved at sparke mig i gang og lade mig inspirere til konkurrencer. Så derfor deltager jeg ikke så meget. Men det kommer jo igen
Charlottes
Opal
Opal
Susanne: jeg havde heller ikke set at du havde skrevet november. Og jeg har prøvet at presse mig selv til at lave en dobbelt halskæde i karneol de sidste dage fordi jeg VILLE nå det. Men her til aften var jeg mere i humør til at lave noget andet efter at være inspireret af Anna-Ediths flotte bytte-byt halskæde. Så det blev en hel anden stil end den jeg plejer. Men det er også godt at prøve noget nyt engang imellem. ;;)
Charlottes
Opal
Opal
Og pyt med at du skrev forkert måned. Vi kan alle lave fejl. ;;)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Har heller ikke selv rigtigt haft overskudet og lysten den sidste måneds tid.
har mere lavet ting til vinteren og søgt en masse arbejde imens jeg har været på kursus. og været til 3 samtaler. en af dem er gået i gennem men er bare en måneds praktik.
men er så trættende at være i søg søg søg søg mode fordi man ikke vil sendes ud i 6 måneders arbejde i et fag man bare ikke passer til skulle ud som køkkenmedhjælper og døjer med ryggen. så praktik var bedre.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Pyt en måned mere gør ikke noget når der ikke er flere bud endnu. så er der god tid. og skulle man ville ændre sit bud ordner vi også det.
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Jeg har også kæmpet i går om at nå deadlinen men jeg er ikke færdig endnu så det passer mig fint... jeg har det travlt i dag så jeg vil heller venter til i morgen så jeg kan bruger lidt tid til at gør den færdig :D
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
Bladene er revet sammen, se mit tidliger indlæg :((
Besvar