Ugens sten - uge 48 - 2010 - Tektit
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
BR > Gå en tur på Bakken om efteråret når de har lukket. Der ligger MASSER af indtørret hjortelort. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
jeg kan nu godt lide stenen men jeg er også lidt af en lava pige samt jeg elsker grøn
jeg har godt nok aldrig hørt og stenen
Susanne
jeg har godt nok aldrig hørt og stenen
Susanne
Bakken? Hva'for en bakke? Jeg bor på heden - og her er ret fladt!Charlottes skrev:BR > Gå en tur på Bakken om efteråret når de har lukket. Der ligger MASSER af indtørret hjortelort.
Og lukket?!?
Nårh!!!! Den bakken. Der er sgi lidt langt - har faktisk aldrig været der.
.Der ligger MASSER af indtørret hjortelort
Du skal ikke være ked af, at du ikke har været på Bakken BR. Det har jeg heller ikke , men overvejer faktisk meget kraftigt om jeg skulle tage toget et smut til Øen. For hvis der findes så smukke hjortelorte derovre, så vil jeg over og samle. Der må kunne findes en metode, at få dem konserveret på, så de kan bruges i smykker
Kode: Vælg alt
butler skrev:.Der ligger MASSER af indtørret hjortelort
Du skal ikke være ked af, at du ikke har været på Bakken BR. Det har jeg heller ikke , men overvejer faktisk meget kraftigt om jeg skulle tage toget et smut til Øen. For hvis der findes så smukke hjortelorte derovre, så vil jeg over og samle. Der må kunne findes en metode, at få dem konserveret på, så de kan bruges i smykkerKode: Vælg alt
butler skrev:.Der ligger MASSER af indtørret hjortelort
Du skal ikke være ked af, at du ikke har været på Bakken BR. Det har jeg heller ikke , men overvejer faktisk meget kraftigt om jeg skulle tage toget et smut til Øen. For hvis der findes så smukke hjortelorte derovre, så vil jeg over og samle. Der må kunne findes en metode, at få dem konserveret på, så de kan bruges i smykkerKode: Vælg alt
du er kostelig
LOKE'S GHOSTDer er kommet en afstemning på, så vi kan få et hurtigt overblik over, om vi kan lide tektitter