Side 1 af 2
Hæmatit magnet armbånd
: man 5. apr 2010 15:56
af Lise
Re: Hæmatit magnet armbånd
: man 5. apr 2010 16:24
af Eva1950
Ja det er flotte armbånd
jeg glæder mig også til at lave nogle armbånd
og få brugt nogle af de perler og split
man ligesom ikke rigtig kan se hvad de skal bruges til
Tak for inspirationen Lise

Re: Hæmatit magnet armbånd
: man 5. apr 2010 16:32
af Lise
Eva1950 skrev:Ja det er flotte armbånd
jeg glæder mig også til at lave nogle armbånd
og få brugt nogle af de perler og split
man ligesom ikke rigtig kan se hvad de skal bruges til
Tak for inspirationen Lise

Jeg har lavet et armbånd til min mor af 2-cut perler i blå nuancer sat sammen med de lyseblå magnetperler óg et i lysegrønne nuancer 2-cutperler sat sammen med lysegrønne magnet perler - lige hendes farver. Men dem har jeg ikke fået taget billeder af. Jeg vil have lavet et til mig selv i brun/gyldne nuancer sat sammen med de brune magnetperler, men det bliver først en af dagene.
Men de 2-cut perler passer perfekt sammen med magnetperlerne

Men det gør de fleste perler selvfølgelig

Re: Hæmatit magnet armbånd
: man 5. apr 2010 16:38
af Danagonia
Fine sager Lise

Kan især godt lide regnbue armbåndet, det skulle da næsten deltage i denne månedskonkurrence
Re: Hæmatit magnet armbånd
: man 5. apr 2010 17:53
af Charlottes
Det er nogle rigtig flotte armbånd.

Re: Hæmatit magnet armbånd
: tirs 6. apr 2010 09:17
af lisbeth
Flotte armbånd og det er lige det jeg skal bruge mine magnetperler til ,som jeg har købt hos dig Lise ,for jeg har så mange chips

Re: Hæmatit magnet armbånd
: ons 5. maj 2010 19:15
af Kirsten
Når du putter dem på wire, hvordan lukker du så ? Laver du blot "ombuk" i hver ende ?
Re: Hæmatit magnet armbånd
: tors 6. maj 2010 07:19
af lene
Wow, hvor er de bare flotte

Re: Hæmatit magnet armbånd
: tors 6. maj 2010 08:22
af Shawnee
Kirsten skrev:Når du putter dem på wire, hvordan lukker du så ? Laver du blot "ombuk" i hver ende ?
Kirsten - tillader mig lige at svare.
Jeg købte nogen da jeg var i Paris sidst.
Og de er afsluttet således: Før den sidste magnetperle sætter du en wireklemme. Så magnetperle, så en "afslutningsperle". Før wiren tilbage, udenom afslutningperlen og gennem magnetperlern, og klem wireklemmem.
Giver det mening.?

Man kan godt ane det på et par af billederne..
Re: Hæmatit magnet armbånd
: tors 6. maj 2010 08:35
af anna-edith
Super lækre armbånd Mette
