nytårs forsæt 2010

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Hej alle
Jeg vil lige ønske jeg et godt nytår.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeres nytår forsæt er for 2011.

Min er for 2011 ret beskedne synes jeg selv. Da jeg ved jeg får et hårt år.
mit nytårs forsæt er at huske at tage lidt tid til mig selv.
og hvad mit smykke arbejde angår er det at komme på guld kursus på ravstedhus.

hvad med jer????
Hilsen Smykke damen
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Nytårsfortsæt:
At komme ud og gå en lang tur mindst 3 gange om ugen - om det er lyst eller mørkt - koldt eller varmt - vådt eller tørt - arbejdesdag eller fridag.
Skal på højskoleophold med Laura hvor de har noget kreativt.
Lytte lidt mere til mig sel er nok det som det handler om.
Og jo så ellers ønske mig et godt helbred.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Rigtig godt nytår til jer alle :ymparty:

Mit nytårs fortsæt er at få ringet en gang om ugen til min bror og mormor, som bor langt væk.
I forhold til smykkerne har jeg faktisk ikke rigtig nogen nytårsfortsætter :-\ Måske det skulle være at prøve på at få lavet flere loddede smykker
Pia
Opal
Opal
gøre specialet færdigt
trimme mig selv
komme igang med metallet

---- Det er faktisk lidt af en mundfuld
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Rigtig godt nytår til alle I dejlige piger herinde :text-happynewyear:
Mit nytårsønske er at jeg skal være farmor igen til maj og at fødslen går godt og at jeg kan tabe lidt kilo i det nye år,men det er bare så svært når vi her i huset er så glad for hjemmebag og guf :))
Så kommer der også lige det med cigaretterne ,men det er bare sååååååå svært ,men ihvertilfælde vil jeg ønske at jeg kan sætte mit forbrug meget ned .
Så er min veninde lige blevet indlagt og jeg håber at hun får en rolig tid og uden for mange smerter her til sidst ,for det går desværre den forkerte vej.
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Min overskrift på 2011 er et bolig år.

Enten at fikse den bolig vi bor i op, købe hårdt tiltrængt nye møbler, få malet osv. eller at finde en større lejlighed at flytte i.
På det personlige plan har jeg 2 mål. Det ene hedder fordybelse...mere af det. Det andet er at holde orden i mit eget rod og lade mine samboer tage ansvar for deres rod. Gider ikke at trække dem op mere. Der bliver en udfordring.

Godt nytår.
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Åhh ønsker for 2011 er et mindre kaotisk økonomisk år og få solgt huset.

Nytårs fortsætteterne må være at spise bedre.

Og sige mindre nej til alt. ;)

GODT NYTÅR alle!
Senest rettet af Diddah fre 31. dec 2010 16:39, rettet i alt 1 gang.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg skal tabe mig og gå nogle flere ture med hunden og de skal også være længer . stoppe med at være i bestyrelsen i en af de bestyrelser jeg seder i da jeg altid bliver vred når vi har møder og det gider jeg ikke bruge min tid på.at få lavet nogle af alle de ting jeg gerne vil så jeg skal blive bedre til at tage mig sammen.
Godtnytår til alle
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg tror ikke på nytårsforsætter. Folk kan alligevel ikke holde dem.

Så jeg vil bare ønske jer, jeres familier og jeres dyr et rigtig godt nytår. Jeg håber I får en god aften. :ymhug:

Og så håber jeg at Lisbeths venindes sidste tid bliver smertefri. :(-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Nytåret er et godt tidspunkt at tage lidt status i ens liv, kigge lidt på det og se om det kunne gøres bedre. Derfor synes jeg at Nytår forsætter er en god måde at stille mål op for ens liv. Hvis man bare husker at det skal kunne lade sig gøre og at målene skal være realistiske.

Mine for 2011 er :
1. At ikke få stress over mit nye havestykke, men at huske at nyde processen med planlægningen og udførelsen.
2. Få min hjemmeside op og stå på engelsk også.... så den er tilgængelig for andre end danskere.
3. Give min søn en god konfirmation i foråret, med lige så mange og sjove indlæg, som til hans brødres konfirmationer.
4. At huske at nyde livet og ikke blive stresset af for mange projekter.

Kan I alle sammen have et GODT NYTÅR !!!! Håber på lige så meget grin, hjælp og inspiration i 2011, som i 2010. Tak for iår !
Besvar