Søgningen gav 4 resultater
- søn 21. aug 2011 20:28
- Forum: Brugernes egne smykker
- Emne: Lidt af hvad jeg gaar og laver
- Svar: 5
- Visninger: 4795
Re: Lidt af hvad jeg gaar og laver
Hvad du ser er #1 og #2 er haand graveret. Man kan blive utrolig traet af at sidde foran en computer og designe, saa det godt at bruge haenderne lidt saa der er lidt balance.
- søn 21. aug 2011 20:22
- Forum: Præsentation
- Emne: Udenlands Dansker ny her
- Svar: 5
- Visninger: 6647
Re: Udenlands Dansker ny her
Det er ikke dyrt I gear at haand gravere, men det tager lang tid at mestre. Alt hvad du har brug for er en slibesten akansas sten og et par stikler.
- søn 21. aug 2011 05:26
- Forum: Brugernes egne smykker
- Emne: Lidt af hvad jeg gaar og laver
- Svar: 5
- Visninger: 4795
Lidt af hvad jeg gaar og laver
Syntes at jeg ville vise lidt af hvad jeg laver, hvilket er haandgravering og CAD smykke designs. Hvis jeg kan hjaelpe nogle her paa forumet med deres ideer sig til. Det kommer virkeligt ind handy hvis man vil vise kunden hvordan smykket kommer til at se ud naar det er faerdigt.
Er der nogle steder ...
Er der nogle steder ...
- søn 21. aug 2011 04:46
- Forum: Præsentation
- Emne: Udenlands Dansker ny her
- Svar: 5
- Visninger: 6647
Udenlands Dansker ny her
Hej, syntes det kunne vaere sjovt at udveksle ide'er paa dette forum.
Jeg har I de sidste mange aar boet I Vancouver I canada, hvor jeg arbejder som haand gravoer og smykke CAD/CNC designer. Jeg ved ikke hvor udbredt det er i Danmark nu.
I sin tid blev jeg udlaert som staal gravoer paa Georg ...
Jeg har I de sidste mange aar boet I Vancouver I canada, hvor jeg arbejder som haand gravoer og smykke CAD/CNC designer. Jeg ved ikke hvor udbredt det er i Danmark nu.
I sin tid blev jeg udlaert som staal gravoer paa Georg ...