Switch to full style
Hvis du har en forretning, er du velkommen til at liste dine gode tilbud her.
Skriv et svar

Re: Ny Butik

lør 21. nov 2009 15:05

Jeg er enig med de andre. Det er ærgeligt at vi bor så langt væk, ellers var vi kommet forbi og havde shoppet lidt. :drool:

Re: Ny Butik

lør 21. nov 2009 16:47

det er dejlig med nogle billeder og det ser baer rigti flot ud og jeg håber at du får en dejlig masse kunder. Hvis vi komer på de kanter vil vi kikke ind. @};-

Re: Ny Butik

lør 21. nov 2009 17:02

Det er en rigtig flot butik du har fået Herbert. Dejlige billede. Måske kan vi følges en dag Kirsten. Et ophold ved mig og så videre sammen næste dag os to. En mulighed måske.

Re: Ny Butik

lør 21. nov 2009 17:06

Du er godt klar over at han bor næsten helt nede ved gransen. Men så kan vi jo tage ravsted hus med på vejen og mosked også et par øl fra tyskland og jeg vild nyde at komme ovetr til jer igen det var bare så hygeligt sidste gang. @};-

Re: Ny Butik

lør 21. nov 2009 17:11

Havfruen skrev:Du er godt klar over at han bor næsten helt nede ved gransen. Men så kan vi jo tage ravsted hus med på vejen og mosked også et par øl fra tyskland og jeg vild nyde at komme ovetr til jer igen det var bare så hygeligt sidste gang. @};-


Nemlig Kirsten. Det er da det vi gør. Jeg skal nok køre, bare du viser vej

Re: Ny Butik

lør 21. nov 2009 18:29

Tak, jeg bli'r bare så glad, :laughing-rollingyellow:

Kæmpe stor tak til dig Camilla for de fine billeder, de er blevet gode,- og hvor var det hyggeligt og sjovt at mødes IRL
- til næste gang skal jeg nok huske også at have the :)-

Sidder lige helt spontant og får en idé: måske det kunne være sjovt og inspirerende at finde en dag hvor alle her på forum som har lyst/mulighed kunne mødes, måske en aften eller lørd./søndag og udveksle idéer og inspirere hinanden, jeg ligger gerne hus/butik til og giver kaffe/the, jeg har plads til 10 personer uden berøringsangst, forstået på den måde at hvis vi rykker lidt sammen :-D og kan evt. låne et ekstra bord... som sagt bare lige en tanke :)-

Re: Ny Butik

lør 21. nov 2009 18:32

Ih det ville være super hyggeligt men jeg bor på den anden side af sundet ØV ØV :((

Re: Ny Butik

lør 21. nov 2009 20:00

Vi har tidligere talt om at mødes på fyn og jeg har meldt mig til at lægge hus til til sommer engang, da jeg bor i Odense som jo må siges at være lige midt i DK :D
Super fin butik i øvrigt :clap:

Re: Ny Butik

lør 21. nov 2009 20:59

det synes jeg er en go' idé midt i landet, så bare helst en mandag for der har jeg lukket
Skriv et svar