Hvis du har en forretning, er du velkommen til at liste dine gode tilbud her.
Skriv et svar

Re: Nu får forummets medlemmer 10% RABAT hos Cyberimport

tors 27. maj 2010 14:30

Lisbeth > Jeg sagde jo at du skulle huske at skrive det. 8-| :p :ymhug:

Jeg glæder mig til der kommer tråd til mig imorgen fra Lene. SÅ skal der vikles fingerringe. :D

Tak for rabatten Lene. :ymhug:

tors 27. maj 2010 17:18

Så er min pakke kommet og det er bare så dejlig med så hurtig levering TAK Lene :clap:

tors 27. maj 2010 17:51

lisbeth skrev:Så er min pakke kommet og det er bare så dejlig med så hurtig levering TAK Lene :clap:

Selv tak Lisbeth :ymhug:

tors 27. maj 2010 17:53

Charlottes skrev:Lisbeth > Jeg sagde jo at du skulle huske at skrive det. 8-| :p :ymhug:

Jeg glæder mig til der kommer tråd til mig imorgen fra Lene. SÅ skal der vikles fingerringe. :D

Tak for rabatten Lene. :ymhug:

Velbekomme, og tak for ordren :ymhug:

man 9. aug 2010 16:03

Jeg vil lige gentage, at når i handler hos os, og vil bruge rabatkoden, skal den stå i rabat kort feltet, ellers kan shoppen ikke finde ud af at trække rabatten fra.
Jeg gentager dette fordi et par af jer har købt hos os, og skrevet sffa i beskedfeltet i shoppen, det dutter desværre ikke. :D
Så husk at skrive sffa i "rabat kort feltet på shoppen, IKKE i beskedfeltet. :ymhug: :ymhug:

man 9. aug 2010 16:16

lene skrev:Jeg vil lige gentage, at når i handler hos os, og vil bruge rabatkoden, skal den stå i rabat kort feltet, ellers kan shoppen ikke finde ud af at trække rabatten fra.
Jeg gentager dette fordi et par af jer har købt hos os, og skrevet sffa i beskedfeltet i shoppen, det dutter desværre ikke. :D
Så husk at skrive sffa i "rabat kort feltet på shoppen, IKKE i beskedfeltet. :ymhug: :ymhug:

Håber da jeg gjorde det rigtigt Lene

man 9. aug 2010 17:52

Har bestilt idag, og skrevet det når jeg sidder med indkøbskurven, fungerer helt fint. Desværre er min e-mail blevet hacket møgirriterende... grrrr. HADER HACKERE. så kan ikke komme ind.

tirs 10. aug 2010 07:11

Tak for jeres ordrer :ymhug: Ja Edith, og Susanne i har gjordt det helt rigtigt.

tirs 10. aug 2010 21:10

Glæder mig som et lille barn, elsker at få materialer med posten.

tors 12. aug 2010 08:55

ooops jeg kom vist også til at bestille lidt... men huskede koden :clap:

Nu glæder jeg mig bare til varerne kommer

mvh Jane
Skriv et svar