Hvis du har en forretning, er du velkommen til at liste dine gode tilbud her.
Skriv et svar

Min første tutorial!

søn 7. jun 2009 19:16

Så har jeg fået lavet en tutorial, så jeg kan lære det fra mig jeg har lært... :-D
Den koster godt nok 6,75USD, men det har også taget mig rigtig rigtig lang tid at lave det hele...
Den er på engelsk, men laver den nok på dansk på et tidspunkt når jeg skal søge arbejde som aftenskolelærer ;)

Billede
Billede
Billede
Billede

http://www.etsy.com/view_listing.php?li ... d=26124498
Senest rettet af Danagonia søn 7. jun 2009 22:47, rettet i alt 1 gang.

Re: Min første tutorial!

søn 7. jun 2009 19:33

Det ser fint ud men min engelsk er ikke til at kunne læse det du har skrevet. Hvis man skal kunne lære af den skal der så ikke være flere billeder , eller er det noget man skal købe. :?:

Re: Min første tutorial!

søn 7. jun 2009 19:35

Når man køber den får man hele tutorialen, hvor der er 72 billeder ;) Det du ser her er bare den første side, der er 16 sider i alt.... Og nej den skal nok laves på dansk, men det tog bare en krig at få den engelske færdig, så der går nok lidt tid før jeg gider lege mere med det....

Re: Min første tutorial!

søn 7. jun 2009 19:37

Ja det er ikke nemt at lave undervisings metraialer har selv prøvet det da jeg tog voksenunderviser uddanelsen.

Re: Min første tutorial!

søn 7. jun 2009 19:47

Nej det tager lang tid :-D Jeg vil lave lidt forskellige af dem, som jeg kan bruge til at lave undervisning på aftenskolen med, og evt samle sammen til en lille bog på et tidspunkt ;) Men det her er så første forsøg, så skal der komme nogle mere for helt nybegyndere og noget der er endnu sværere selvfølgelig...

Re: Min første tutorial!

søn 7. jun 2009 20:12

Hold op Camilla det er da utrolig så mange ting du har gang i og det er meget flot lavet og døgnet har kun 24 t sover du aldrig =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: Min første tutorial!

søn 7. jun 2009 20:57

Hvor er du bare dygtig sad og tænkte det med døgnet har kun 24 timer, men det er jo når man brænder for noget, ja så bliver man ved og ved :clap: :clap: du skal nok komme langt med det du har gang i :ymhug:

Re: Min første tutorial!

søn 7. jun 2009 22:43

He he... Tjo jeg sover da ind imellem :-D Gruer for når jeg skal starte i skole, så skal jeg nok skrue ned for smykke tiden =((

Re: Min første tutorial!

man 8. jun 2009 07:50

Ser fint ud Camilla.....held og lykke med det.

Re: Min første tutorial!

man 8. jun 2009 14:20

Yay... Så fik jeg mit første salg på den... Håber hun kan finde ud af den :-D
Skriv et svar