Her kan du købe og sælge materialer til smykkefremstilling. Du kan også sælge dine håndlavede smykker her.
Skriv et svar

Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

man 17. sep 2012 09:07

Herman Siersbøl Collier "Bur & Turkis"
Jeg har et eksemplar af dette usædvanlig smukke halssmykke. som er i 14 Karat guld med 15 stykker Turkisser. Længde 40 cm. Smykket er købt i 1959. Et søster halssmykke blev båret af Ghita Nøhrby
i Baronessen fra benzintanken. Ved at smykket stadig laves af Siersbøl. Nypris 14.500

Er interesseret i at sælge, hvis prisen er den rette.

Kontakt mig direkte på alexieletvang@gmail.com

Alexie

Re: Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

man 17. sep 2012 12:11

Er det her mon endu en rotte der er gået i fælden? :-?
Hvis du nu tænker dig godt om og du læser på siden, hvor du befinder dig, tror du så selv på du sælger det rigtige sted???

Vi laver ALLE selv smykker herinde. :-bd

Re: Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

man 17. sep 2012 13:31

prinsesse skrev:Er det her mon endu en rotte der er gået i fælden? :-?
Hvis du nu tænker dig godt om og du læser på siden, hvor du befinder dig, tror du så selv på du sælger det rigtige sted???

Vi laver ALLE selv smykker herinde. :-bd


I dit fjæs makker :-D

Jeg tænker også.. Hvorfor ikke lauritz.com eller noget lignende, ville aldrig købe noget så dyrt uden at det er blevet checket i h**** og r**. Smykket skal være i orden og jeg ville være helt sikker på at det ikke er tyvekoster.

Re: Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

man 17. sep 2012 15:48

jeg ville da aldrig drømme om at finde sådan et dyrt smykke på et smykke forum.
til den pris ville jeg helt klart købe det ved en guldsmed hvor jeg ved hvad jeg får.
ville det ikke også være helt vildt smart at vise et billede af det man sælger :-\

Re: Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

man 17. sep 2012 21:38

Jeg vil give dig helt ret Josefine.
Hvis man ikke kan behandle andre som man gerne selv vil behandles er det nok bedst at lade vær med at komme med kommentare.

Re: Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

man 17. sep 2012 22:14

Prins Albert skrev:Jeg vil give dig helt ret Josefine.
Hvis man ikke kan behandle andre som man gerne selv vil behandles er det nok bedst at lade vær med at komme med kommentare.


Nu har vi jo vidst alle set hvor sådan en bruger ender....ro på folkens ^:)^

Re: Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

tirs 18. sep 2012 06:30

Prins Albert skrev:Jeg vil give dig helt ret Josefine.
Hvis man ikke kan behandle andre som man gerne selv vil behandles er det nok bedst at lade vær med at komme med kommentare.


Helt enig :clap:
Senest rettet af pmcc2363 tirs 18. sep 2012 07:46, rettet i alt 3 gange.

Re: Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

tirs 18. sep 2012 06:55

NEJ NEJ hvor er den gode tone henne her, vi som altid har været kendt for en god tone på vores forum.

Re: Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

tirs 18. sep 2012 06:56

Vi har før set at den slags brugere bliver slettet fordi det viser sig i sidste ende at være "spam"
Men man er godt nok nærgående idag......også idag :))

Jeg kan faktisk ikke se nogle steder hvor der er en grim tone i det første indlæg jeg skrev.

Re: Herman Siersbøls "Bur & Turkis"

tirs 18. sep 2012 07:01

nej prinsses, det var ikke en af dine kommentarer, jeg hentydede til.
Skriv et svar