Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Re: Mine Børn..!

tors 29. apr 2010 16:52

Det er nogle dejlige børn du har der Katja, og ja, de bliver store alt for hurtigt. Mine er 19, og 22 år.
Jeg håber sørme da ikke at man er for gammel til at få børn når man er 30 , min svigersøn er lige blevet 28 år, og jeg tror da gerne at de vil vente lidt med børn til de er færdige med deres udannelser. :)-
Min datter læser til sociolog og er færdig i 2012, og min svigersøn er pædagog, men vil vist gerne have en overbygning på sin uddannelse.
Jeg vil glæde mig til børnebørn, jeg håber ikke at jeg kommer til at føle mig alt for gammel :D

tors 29. apr 2010 18:42

Søde børn du har,nyd dem,mens de er så små,jeg har selv 2 piger på 26 og 17,den store har gjort os til bedsteforældre,en dreng,så det var skønt at få småfolk i huset igen

tirs 4. maj 2010 17:49

Sikke nogle dejlige børn, du har.

Og man er altså ikke for gammel til at få børn, bare fordi man har rundet de 30 år. Det er efterhånden meget almindeligt, at de unge venter med at få børn til de selv har fået en uddannelse, og så er de let over 30 år, inden de kommer så langt, at der står børn på ønskesedlen.

tirs 4. maj 2010 18:04

Lise skrev:Sikke nogle dejlige børn, du har.

Og man er altså ikke for gammel til at få børn, bare fordi man har rundet de 30 år. Det er efterhånden meget almindeligt, at de unge venter med at få børn til de selv har fået en uddannelse, og så er de let over 30 år, inden de kommer så langt, at der står børn på ønskesedlen.

Mange tak... Ja det siger jeg også, det han jeg bare ikke få kæresten overbevist om.. Han er for gammel siger han :doh:
Skriv et svar