Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Hamrende stolt

lør 4. feb 2012 16:55

Må simpelthen dele det her med hele verden, min søn og hans kammerat har lige indgået en aftale med Tysklands største partyspil forhandler - de afgiver en ordre på 3000 spil til at starte med og forventer helt sikkert at skulle have flere. Spillet hedder 'Den fede Pingvin' og har været til salg i DK op til jul, men nu er den tyske og engelske version parat og det er jo unægtelig nogle 'lidt' større markeder. Jeg er vildt stolt af min søn.

Re: Hamrende stolt

lør 4. feb 2012 17:01

Lise Sonne skrev:Må simpelthen dele det her med hele verden, min søn og hans kammerat har lige indgået en aftale med Tysklands største partyspil forhandler - de afgiver en ordre på 3000 spil til at starte med og forventer helt sikkert at skulle have flere. Spillet hedder 'Den fede Pingvin' og har været til salg i DK op til jul, men nu er den tyske og engelske version parat og det er jo unægtelig nogle 'lidt' større markeder. Jeg er vildt stolt af min søn.


Så forståeligt, at du er pavestolt ..!!
STORT TILLYKKE fra mig ... :clap: :clap: :clap: :ymapplause: :ymapplause: ^:)^ ^:)^ ^:)^

Re: Hamrende stolt

lør 4. feb 2012 17:19

wouw, har han opfundet sammen med sine kammerater?

Re: Hamrende stolt

lør 4. feb 2012 17:29

Pia skrev:wouw, har han opfundet sammen med sine kammerater?


Ja, det er det andet spil, de har opfundet, det første hedder Opus Dei.

Re: Hamrende stolt

lør 4. feb 2012 17:31

Hvor er det flot, Lise, tillykke med ham B-) :ymhug:

Re: Hamrende stolt

lør 4. feb 2012 20:22

Opus dei, så går der skred i min fantasi - uhyggelige grumme katolske selskaber - fint i kølvandet af da vinci mysteriet- tillykke med knægten. hvad er bedre end opfindsomhed

Re: Hamrende stolt

lør 4. feb 2012 21:33

Tillykke Lise.. det er da hamrende flot gået af ham :-D

Re: Hamrende stolt

lør 4. feb 2012 23:58

Mega TILLYKKE :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Re: Hamrende stolt

tirs 7. feb 2012 10:23

Pia skrev:Opus dei, så går der skred i min fantasi - uhyggelige grumme katolske selskaber - fint i kølvandet af da vinci mysteriet- tillykke med knægten. hvad er bedre end opfindsomhed


Du ved ikke hvor tæt du er på virkeligheden, min søn er faktisk blevet sagsøgt af selvsamme katolske sekt, da de mente at de havde eneret til navnet. Det har de selvfølgelig ikke, da det er et almen brugt begreb indenfor filosofi. Men det første brev, der kom fra sektens advokater i Spanien, var meget skræmmende og lige efter checkede han jævnligt for hutteklædte albino munke, når han forlod sin lejlighed. :-o :)) :)) ( kun morsomt, fordi der ikke har været nogen munke udenfor)

Sagen er ikke kommet for Sø-og Handelsretten endnu, sekten har forhalet processen længst muligt - man mistænker dem for at prøve at køre sådan en ung studerende ned / gøre ham godt mør. Det vil bare ikke lykkedes, alle der kender ham ved at han har en jernvilje og er stædig som bare fanden. Så de kan bare komme an, jeg ved godt hvem der får b-(

Re: Hamrende stolt

tirs 7. feb 2012 10:26

Pia skrev:wouw, har han opfundet sammen med sine kammerater?

yep - Opus dei og Den fede pingvin, kan købes i bla Arnold Busck og Bog & Ide.

Glemte at skrive at han en time efter ringede igen og fortalte at de nu også havde lavet en handel med en finsk distributør, som sælger til øst landene og resten af EU (bortset fra Tyskland ) - WOW
Skriv et svar