Dato og tid er søn 16. jun 2024 08:53

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 2. jun 2010 07:48 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Det er for tidligt de små grå melder sig hos dig Becca :)) :)) men kender det alt for godt

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. jun 2010 08:01 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
hahaha Lisbeth mand !!! - og Charlotte, ja der burde forbydes alle de der dumme møbler......og sengehjørner, motionscykler, kommoder, dørkarme...og JA, jeg taler af erfaring med indtil flere gange forstuvede og brækkede tæer....avavavavav...
+@¤%& !!!! SGU...!! X(

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. jun 2010 08:50 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Kirsten der er ikke noget være en en bestyrelse der kun er der for deres egen skyld og ikke for alle medlemmerene jeg kan godt forstå at du ikke har lyst til det nåe du ikke kan få lov til at yde det som skal til for at det er sjovt at være en del af bestyrelsen. jeg er selv med i 2 bestyrelser her på fur i den ene er vi nogle gang meget uenige men det er sunt for så får vi lige belyst tingene og det kan være godt Den anden skal vi først til at have møde i her en af dagene og da de har valgt mig til formand så er det jo op til mig at vi alle bliver hørt og at alle kan komme med deres mening uden at vi bliver uvender. det kan være sjovt men det kan skismer også være for meget. Så jeg håber at du træffer det valg der er bedst for dig.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. jun 2010 14:07 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Kirsten skrev:
Jeg synes det har været en smadder dum dag ..... :(- er med, som rimelig ny, i bestyrelsen for mit dejlige Gospel kor ... men der er bare så meget fnidder, fnadder og nepotisme i det kor. Det finder man ud af, når man har sådan en post. Hvis vores § overholdes er det forkert og hvis de ikke gør er det også forkert ...... rend mig .... Så idag har jeg taget beslutningen, at efter vores store jubilæumskoncert på søndag, melder jeg (og tre andre) os ud af bestyrelsen ....


tillykke med det - lyder som en god beslutning- lad dem sejle i deres egen andedam

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. jun 2010 23:28 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Nogle af jer er nogle flabere (der skete ikke noget med bordet). :p ;))

Jeg kunne næsten ikke gå på foden igår. Bare jeg kom til at løfte tæerne skreg jeg af smerte. @-) Idag er den hævet og har fået en ikke videre flatterende farve men jeg kan da gå på den. Så nu må pakkerne fra fmg gerne komme. Jeg er kampklar igen. /:)

Jeg glemmer også nogle gange ting. Forleden opdagede jeg først at jeg havde glemt at tage brillerne af da jeg stod i badet med vandet tændt. #-o Men hey, de trængte nok også til et bad. /:)

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 3. jun 2010 08:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Charlottes skrev:
Jeg glemmer også nogle gange ting. Forleden opdagede jeg først at jeg havde glemt at tage brillerne af da jeg stod i badet med vandet tændt. #-o Men hey, de trængte nok også til et bad. /:)


Ha ha :)) Charlotte - den kender jeg godt - med brillerne.. Dog glemmer jeg nogengange at tage dem på.. (selvom jeg er stæreblind uden)
Og så ser Verden altså meget mærkelig ud! så må jeg lige tage hånde op til hovedet og mærke efter, om de er der.. =)) =))

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 3. jun 2010 12:56 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Nu har jeg købt en samling barberhøvle og så kan sommeren bare komme an ;;) :p

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 3. jun 2010 14:15 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
hihihihi, jeg har ikke helt sommerben endnu, så ADVARSEL , jeg kører med stumpebukser og STIKKELSbærben idag.....hihihihi =)) =))

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 3. jun 2010 16:56 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
=)) =)) guud ja, strømpebukser -.havde helt glemt deres eksistens

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 3. jun 2010 19:19 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Pia der står stumpebukser =)) :)) =))

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker