Dato og tid er søn 16. jun 2024 21:00

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: man 15. aug 2011 12:27 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
1000 tak for støtten alle sammen! Det betyder meget.

Desværre har reaktionen fra institutionen og kommunen været vi var besværlige og pylret især jeg som er uddannet og har arbejdet i børnehave/vuggestuer og lign (det er alm kendt at forældre som er uddannet pædagog, pæd ass. har for høje forventninger til deres institution og pleje af deres børn) Det er det vi er blevet spidset af med, men mine gamle studie kammerater støtter mig heldigvis i det ikke er godt nok så derfor flyttede vi vores dreng.

Det er utroligt at det skulle ske. Den gamle institution havde kun fokus på alt det de ikke kunde og skældte og smelte, den nye institution har dagsordenen helt anderledes. Der er plads til kram og leg der er plads til det hele og de har fokus på hvad de kan og det de ikke kan må vente! Det er altså guld værd!

Og vores dreng er fantastisk..

;D

Jeg har dælme også raset meget, min bedste veninde havde sin datter i samme institution og vi trak vores børn med 1 måneds mellemrum og jeg ved to andre var på vej ud af den institution så det var ikke bare os som det blev sagt fra ledelsen. Men tingene er anderledes nu! DEJLIGT!


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker