Dato og tid er søn 16. jun 2024 06:38

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs 22. jun 2010 19:54 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
en sSTOR tillykke!!! kan godt husker hvor nervøs jeg var før eksamer... det er altid godt når det er overstået :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 23. jun 2010 11:37 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Indlæg: 620
Skønt med middags pause i skolen.. Det er os kun 5,½ time siden jeg er taget hjemmefra, så det var tiltrængt :-D

_________________
Knus fra Katja


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 24. jun 2010 16:25 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 13. jun 2010 09:04
Indlæg: 20
Geografisk sted: Odense C.
Ej, nu skal jeg nok snart klappe i med de møj-eksamener. Men har lige haft min sidste inden sommerferien. Jeg har haft en meget ligegyldg holdning til den eksamen og valgte ydermere at fejre sankt hans i går aftes. Alligvel gik jeg i formiddags op og fik 12 (!!!) i pædagogik. Jeg er helt vildt overraskede, for jeg er bestemt ikke sådan en som får høje karaktere. Det er rent faktisk mit første 12-tal nogensinde.
Nu vil jeg med god samvittighed sætte mig og se lanskamp i aften, uden at skulle tænke på andet en om der løber nogle gode ben rundt på banen :-D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 24. jun 2010 17:35 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Dejligt at hører stort TILLYKKE
og du skal ikke klappe i :ymhug: @};-
rigtig flot med et 12 tal @};-

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 24. jun 2010 19:42 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tors 17. jun 2010 18:07
Indlæg: 46
Geografisk sted: jylland
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii da, et stooooooooooort tillykke, det er godt gået :YMHUG: Nyd du bare løs af de "gode ben"


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 24. jun 2010 20:47 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
TILLYKKE Malene!! Jeg læser jo også til folkeskolelærer. Jeg havde årsprøve i dansk, det er bestået/dumpet og jeg bestod. Var oppe i psykologi og trak det jeg mindst ville op i, men fik et 4tal, så det var ok. Man har både en skriftlig del og en mundtlig del. Min skriftlige skulle skrives i den uge, hvor jeg var til marked med smykkerne :doh: Så havde kun lige fredagen til at skrive, før den stod på marked fuld tid resten af weekenden. Så den stod til at dumpe. Mundtligt stod jeg til 10, og da de tæller halv/halv gav de mig et 4tal. Så af det kan man lærer, at man ikke skal tage på marked når man egentlig burde læse til eksamen :^o Det er bare så svært når der er så meget, man gerne vil nå [-x Men næste år har jeg besluttet, det skal være anderledes, så der skal ikke være smykker, markeder eller arbejde i eksamens perioden.

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 25. jun 2010 07:37 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Tillyke til jer begge nu kan i så holde en fortjernt feri .og være friske til næste opgave.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 25. jun 2010 09:44 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Tillykke til jer begge. :)-

Denne tråd er netop lavet til ting der ikke behøver en tråd for sig selv, så du skal endelig ikke lade være med at skrive om dine eksamer (eller de gode ben). ;))

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 25. jun 2010 09:57 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Indlæg: 620
Uhh jeg må nok sige at jeg er ved at være lidt smadret efter den første uge på skole.. har fri kl 14.45 idag. og er hjemme 16.20... puha glæder mig til weekend :dance:

Må hellere lige huske at skrive at det er super dejligt at være startet....!

_________________
Knus fra Katja


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 25. jun 2010 14:03 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Uha - det er lang transporttid.. Men godt du er glad for det.. :)-

Jeg vil lige dele en dejlig oplevelse.
Jeg har netop modtaget den største og smukkeste blomsterbuket fra den afdeling (uddannelseskontoret) i beredskabsstyrelsen, som jeg hører under. Det er bare SÅ dejligt at få blomster og en god bedring hilsen.. :ymhug:

Dagen efter operationen kom en buket fra dem jeg arbejder sammen med til hverdag, på kursuscentret... Det er virkelig en dejlig arbejdsplads.. :x-

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker