Dato og tid er ons 22. maj 2024 07:49

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:42 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Hold da op dimsedutten
Du har skrevet lige hvad jeg også tænker.
Her på dette forum skal der helst heller ikke blive regelrytteri, og det behøver der ikke blive ved små simple regler som du beskriver.
Her har der heller aldrig før været dårlig tone ovefor hinanden. Blot en enkelt gang, hvor nogle fra et andet forum gik ind og lavede den dårlige stemning.
Derimod synes jeg at vi har været gode til at kunne komme både med positiv og " negativ " kritik uden at skulle nedgøres bagefter.
For mig er det vigtigt at hvis man spørger om noget ( uanset hvad det er ) skal man også kunne tåle at få det svar som hver især nu giver. Hvis man kun forventer at få positive svar, og svar som kun falder i ens egnen mening, må man hellere lade være med at spørge andre.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:44 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Kære allesammen
Tak for alle jeres indlæg. Jeg er meget ked af at der er nogen der føler sig personlig ramt af denne diskution, det er bestemt ikke tilfældet fra min side, og jeg vil meget gerne understrege at der ikke er nogen der skal føle sig personlig ramt.
Jeg har indtil videre besluttet at der ikke kommer nogen regler, men henstiller til at man benytter salgstråden til at sælge sine varer. Jeg vil prøve at se på om jeg kan finde ud af at man skal have skrevet et bestemt antal indlæg før man må sælge, jeg er ikke en ørn til dette hersens teknik, men har et par gode nørder her i huset til at hjælpe.Men det skriver jeg om når jeg har fundet ud af om det kan lade sig gøre.
Jeg syntes som størstedelen af dem der deltager her i tråden at der ingen regler skal være, det var ligesom meningen med dette forum, ellers er der jo et alternativ til dem der gerne vil have regler :D , men selvfølgelig skal hele forum ikke være et salgsted, men også et hyggeligt sted at være, hvor vi bytter erfaring, og viser vores ting.
Jeg syntes som sagt ikke at problemet er så særlig stort, selv om jeg godt kan se at der er en del det sidste stykke tid der har meldt sig ind uden at yde noget til fællesskabet, og bare smide reklamer for det de vil sælge, men man kan jo også bare lade være med at nærlæse disse indlæg hvis de ikke har ens interesse :)-

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:49 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
miska skrev:
Ja, jeg fornemmer klart, hvem pilen peger på. Jeg har ikke meldt mig ind her af de årsager, I nævner, men fordi jeg synes, det var skønt, at der var et sted, hvor der var plads til alle, og hvor hovedvægten blev lagt på at være søde og imødekommende overfor hinanden. Jeg troede ikke, vores måde at være sammen på, skulle gøres op i, hvor mange indlæg, vi hver især skriver og har skrevet, men jeg forstår jo nu, hvor meget jeg har taget fejl. Jeg har på ingen måde bevidst forsøgt at træde nogle over tæerne og undskylder, hvis det blev tilfældet. Samtidigt ønsker jeg at trække mig fra dette forum, men da jeg ikke ved, hvordan jeg melder mig ud, opfordrer jeg en administrator til at gøre det for mig. På forhånd tak :-)


Kære Miska

Denne diskution er bestemt ikke møntet på dig, og jeg er meget ked af at du tager det personligt. Da jeg så dit indlæg, skulle jeg lige tænke, Miska, hvem er det nu lige det er :)- Jeg vil være meget ked af hvis du vil meldes ud af forum her, da jeg syntes at vi har set og hørt mange gode ting fra dig, og du laver de smukkeste smykker.
Som sagt er denne diskution bestemt ikke møntet på en speciel person, og jeg vil ønske at du vil overvej din udmeling :)- :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 09:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Kære Miska

Denne diskution er bestemt ikke møntet på dig, og jeg er meget ked af at du tager det personligt. Da jeg så dit indlæg, skulle jeg lige tænke, Miska, hvem er det nu lige det er Jeg vil være meget ked af hvis du vil meldes ud af forum her, da jeg syntes at vi har set og hørt mange gode ting fra dig, og du laver de smukkeste smykker.
Som sagt er denne diskution bestemt ikke møntet på en speciel person, og jeg vil ønske at du vil overvej din udmeling


Dette er et udsnit af Lenes indlæg og jeg må tildslutte mig denne udtalelse. og jeg vil gerne give dig en undskyldning hvis den har ramt dig personlig for det var ikke min mening. Du yder nemlig til fældeskabet og er en del af forumet Undskyld Miska vis jeg har såret dig. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 12:12 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: lør 16. maj 2009 15:28
Indlæg: 225
Tusind tak for jeres søde ord og roser :-)
Nu kan jeg jo ikke andet end at blive ..
God søndag til alle ..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 12:15 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Godt Miska. Det er jeg glad for.
Vi har alle brug for hinanden og debat kan til tider være sundt og få andre vinkler på tingene. Vi kan jo ikke allesammen være ens ;) og gudskelov for det ;) ;)

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 12:16 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Også en god søndag til dig JA allesammen :ymhug: :ymhug: :ymhug:

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 12:29 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
miska skrev:
Tusind tak for jeres søde ord og roser :-)
Nu kan jeg jo ikke andet end at blive ..
God søndag til alle ..


Det er jeg meget glad for at høre Miska, og rigtig god Søndag til dig også :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 12:31 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Jeg er helt enig i, at dette forum ikke skal udvikle sig til et salgsforum. Men det synes jeg nu heller ikke, at det er.

Men jeg synes, det er træls, når nogle kun opretter sig for at sælge eller henvise til deres egen hjemmeside. Brug dog muligheden for at sætte et link ind i jeres underskrift!

Det er helt ok for mig, at vi alle sammen har mulighed for at sælge ud af vores overskud. Når man har en hobby, kommer der tit og ofte en hel masse i overskud. Da min datter var lille og gik i børnehave og senere i sfo, afleverede jeg tit poser med overskuds garn, stof, perler, og andre hobbyting - nu afleverer jeg garn og stof i en genbrugsbutik og sælger smykkedelene her i forum. Ligesom jeg også tit køber nogle af jeres overskuds smykkedele.

Jeg er ikke aktiv på andre perlefora - det er så svært at finde ud af alle de mange regler, der er. Uden man ved det, har man lavet et eller andet forbudt, og får en meget vred besked tilbage.

Jeg elsker at komme her i forum :ymhug: Her er altid en dejlig tone :ymhug: og så er det bare super sjovt og inspirerende at se, hvad I alle sammen laver af smukke og kreative smykker.

Jeg har fået mange ideer og inspiration til nye teknikker her. Før jeg blev medlem, havde jeg bl.a. aldrig prøvet at wrappe - og især Camilla har inspireret mig, så nu wrapper jeg og hygger mig med en ny teknik. :x- :ymhug: :x-

Og så elsker jeg at læse om alle de mange sjove ting, I allesammen laver udover jeres smykker. :-bd :-bd :-bd

Kort sagt: her er super dejligt at være :clap: , og jeg føler, jeg har fået en hel masse nye og gode veninder :ymhug: :ymhug: :ymhug:

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 11. apr 2010 12:33 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
miska skrev:
Tusind tak for jeres søde ord og roser :-)
Nu kan jeg jo ikke andet end at blive ..
God søndag til alle ..


Miska - jeg er glad for, at du bliver her i forum :x-

Du laver så mange smukke og unikke smykker, og det er altid en fryd for øjet at se, hvad du nu har lavet. :ymhug: :-bd

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker