Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Er lidt sur/skuffet ....

fre 13. aug 2010 09:45

Har igennem et par år deltaget i et lokalt "ø - julemarked", hvor konceptet egentlig er, at det skal være ø`ens beboere som deltager. Ingen har dog endnu gjort det i smykker, så derfor har jeg fået lov at deltage :dance: :dance: Det er enorm hyggeligt, og flotte rammer .... heldigvis er ø`en brofast .... :D
Ringede idag for at få den eksakte dato, bliver så fortalt at iår skal jeg ikke regne med at kunne deltage :-o da der nu er en lokal som laver smykker :liar: ....
Vidste godt, at det var betingelserne ... men synes da godt jeg kunne have fået en opringning med denne information X( .. så nu skal jeg til at finde et nyt sted, bliver ikke nemt nu .... der må ringes rundt :-c
Æv ... kommer til at savne det .... :(( :((

Re: Er lidt sur/skuffet ....

fre 13. aug 2010 09:48

Surt, kunne de da godt sige ligeså snart de vidste at der var en lokal der lavede, ellers skulle i da gerne kunne være der begge 2 når nu du har fået ja en gang. Held og lykke med at finde et nyt sted.

Re: Er lidt sur/skuffet ....

fre 13. aug 2010 09:51

Susanne i nord skrev:Surt, kunne de da godt sige ligeså snart de vidste at der var en lokal der lavede, ellers skulle i da gerne kunne være der begge 2 når nu du har fået ja en gang. Held og lykke med at finde et nyt sted.


Tja ... vidste jo godt at det var betingelsen, at så snart der kom en lokal var det ud. Synes også det er ok .... de kunne bare godt have givet besked ..... :(-

Re: Er lidt sur/skuffet ....

fre 13. aug 2010 09:58

er ret irriterende, ville selv være ret smågal hvis det var mig, mest over de ikke giver besked.
Men hva nu er det weekend, og den skal nydes vejret siger the, tæpper og gode film på flimmeren :-)
Imorgen skal vi til min mormors 79 års fødselsdag hvor hun får sit krims krams smykke. Håber vi får en god dag, skal til Hobro og spise hygge middag i campingvogn. (håber ikke der regner alt for meget.)

Re: Er lidt sur/skuffet ....

tirs 5. jul 2011 11:20

"Fandt" lige mit gamle indlæg .... og synes jeg vil komme med en opfølgning. Blev i maj måned kontaktet af "ø" julemarkedet igen. De bad mig om at deltage ved kommende marked, da de ikke syntes at den lokale smykkemager var god nok ;)
Så de synes jeg skulle komme "tilbage" .... :D dejligt

Re: Er lidt sur/skuffet ....

tirs 5. jul 2011 11:50

Nåja - jeg har nu aldrig forstået, hvorfor folk er bange for konkurrence. Især ikke på en ø. Måske kunne den ikke så godt smykkemager lære lidt af dig, fremfor at man bare satte mure op og kun vil være sig selv. Hvor spændende er det lige?!

De folk, der har markedet, kan jo stadig have hånd i hanke med hvem/hvor mange, der kommer, og så prioritere ....

Re: Er lidt sur/skuffet ....

tirs 5. jul 2011 19:42

Åh det var da en dejlig nyhed. Tillykke med det. Jeg håber du får godt gang i salget..
Skriv et svar