Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Re: Tillykke til Diddah

fre 27. maj 2011 17:42

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Hjertelig tillykke med dagen

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Diddah

fre 27. maj 2011 20:11

Aiii 1000 tak alle sammen..

Dronningen har været her i Horsens så alle flag handlede om hende, men tilgengæld er jeg blevet overøset med hilsner her og på facebook, og mobilen self hvor er det dejligt, mange tak skal I have.. ;)

Vi er en del som har fødselsdag i dag i min familie og omgangskreds, dejligt ikke at dele her inde med nogen ;)

Men vejret var ik min fejl ;P Selvfølgelig ikke ;) Er blevet udskældt, men 8.25 i morges skinnede solen ;D

Re: Tillykke til Diddah

fre 27. maj 2011 20:27

Stort TILLYKKE med fødselsdagen [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:
Skriv et svar