Dato og tid er fre 24. maj 2024 00:59

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs 21. jun 2011 12:27 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Indlæg: 97
Kære alle

Det er ved at være lang tid siden, jeg har blandet mig herinde og det er der en rigtig god grund til.

Jeg de sidste tre år ved siden af mit arbejde læst diplomuddannelsen i projektledelse og i dette semester har jeg skrevet afgangsprojekt. Da jeg aborterede ufrivilligt i marts, havde jeg en længere periode, hvor jeg kun kunne koncentrere mig om at overleve mit almindelige liv med job og familie. Men så besluttede jeg, at jeg ikke ville bruge et halvt år mere på at blive færdig og fra jeg startede op for alvor havde jeg 6 uger til indsamling af empiri, databehandling, analyse og skrivearbejde. Det er det hårdeste jeg nogensinde har prøvet. Jeg arbejdede mellem 5 og 7 om morgenen, for der sov min mand og barn, var på job om dagen og mor og kone om aftenen. Jeg holdt fri fra arbejdet den sidste uge inden afleveringen ellers havde der ikke været tid nok. Jeg var igennem hele forløbet, indtil jeg satte sidste punktum, ikke sikker på, at jeg kunne nå at skrive det færdig - der var bare for lidt tid. Men oven på en rædselsuge fik jeg afleveret og var til eksamen i går.

Og som i alle gode eventyr, hvor heltinden går så gruelig meget igennem, så endte det godt. Jeg fik 10 og jeg fik rigtig god kritik.

Det er lidt uforståeligt, at jeg ikke skal være stresset hvert år til jul og i januar samt op til sommerferien, hvor der har været afleveringer, men det er også helt fantastisk. Jeg føler, at jeg har fået mange flere timer til rådighed og det siger lidt om, at når man er igang med en uddannelse, så er man mentalt hele tiden en lille smule "på". De sidste to måneder har jeg været konstant stresset, ondt i maven, bidt tænder om natten (så jeg har bidt flere plumper i stykker - dyr tandlægeregning), sur, haft mareridt, været mentalt fraværende over for familien og til sidst tæt på et sammenbrud også fordi en del af reaktionen over ikke at få det barn, jeg har ønsket så længe, kom oven i og jeg havde svært ved at få noget lavet færdigt på arbejdet. Jeg holdt orlov fra mit kor og holdt op med at løbe, fordi jeg ikke kunne overskue at bruge tiden på det og har også taget et par dumme kilo på.

Men nu har nogen fjernet den store sten fra mine skuldre og jeg er med et sving blevet gode, gamle, glade Joan igen. Og det er rigtigt dejligt, at de folk, som jeg har været i studiegruppe med (uden dem var jeg ikke blevet færdig), også har fået rigtigt gode karakterer - 10 og 12 alle sammen.

Jeg lovede mig selv som en gave, når jeg blev færdig, at jeg ville have et kursus i art clay. Det er jeg nu ved at spare sammen til (min mand studerer fuld tid, så vi er ikke overrige!) og skal til at se efter et godt kursus nu.

Glæder mig til at se, hvad I alle har lavet de sidste par måneder.
Knus Joanna


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. jun 2011 12:47 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tillykke med din flotte eksamen!

Godt nok meget du er gået igennen, og du har været super sej at gennemførere det hele.

Ønsker dig alt held og lykke fremover, og fedt med dit artclay kursus. Håber du finder et der er rigtig godt!

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. jun 2011 12:51 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Stort TILLYKKE med din eksamen ^:)^
Det er så flot gået og ja man kan og vil
og dejligt for dig /jer at du nu kan nyde det
håber du kommer på et art clay kursus :ymhug: :ymhug: :ymhug:

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. jun 2011 12:57 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hvor er du sej!! Sikken et forløb du har været igennem. Det kræver nogle ressourcer man ikke vidste man var i besiddelse af. Jeg håber inderligt du og dine omgivelser er stolte af dig. Selvom jeg ikke kender dig, så kan du bande på jeg er stolt. Jeg håber livet går fremad for dig/jer i fremtiden.. :x-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. jun 2011 13:15 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
TILLYKKE
Hvor er det flot [smilie=dannebrog02-medium.gif] gået af dig, hvor er det sejt og nyd din ekstra tid. Tid er i min mening den ultimative begrænsede resource og selvom man nogen gange føler at man har prøvet at 'sprænge' den 24 timer i døgnet begrænsning, så lader det sig ikke rigtig gøre.

Håber virkelig at din krop vil samarbejde, når du nu får lidt ro på..... at abortere er en hård oplevelse, så pøj pøj med projekt Barn - og det er jo også ret sjov at producere dem ;)-

ps - kan rigtig godt forstå hvad du har gennemgået, lavede selv speciale på min uddannelse i en 14 dages periode, da jeg boede i England som enlig mor, dvs jeg skrev mellem 8 aften og 2 nat, for at stå op med min søn kl. 6 (han var kun 3 år dengang) og underholde ham hele dagen (børnehaven havde lang påskeferie) og forfra igen om aftenen.

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. jun 2011 15:14 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Oh wauw du har godt nok været igennem meget den sidste tid så først og fremst for du en af dem her --> :ymhug:

Og så vil jeg siger GODT GÅET!!!!!!!


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 22. jun 2011 07:26 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Indlæg: 614
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
også stort tillykke herfra... sørme flot !

_________________
Bettina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 26. jun 2011 10:08 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Hvoer er det flot af dig at du har gennemført det du satte dig for, og hvor er det dejligt at du nu kan få dit liv igen Tillykke med det.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 30. jun 2011 20:51 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: søn 12. jul 2009 17:46
Indlæg: 218
Geografisk sted: Odense
Tillykke med det flotte resultat :clap: . Tror aldrig jeg havde klaret sådan en stram tids-plan.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker