Tillykke til Kirsten

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Tillykke med fødselsdagen, håber du får en dejlig dag. Her i nordsjælland sneer det og er gråt i vejret håber du har bedre vejr og solen vil skinne for dig.

:occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Eva1950
Opal
Opal
Stort TILLYKKE med fødselsdagen :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Håber du får en god dag
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Tillykke med dagen [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Billede I LOVE CATS
Love-Shopping
Opal
Opal
Stort tillykke med dagen @};-

:occasion-birthdaymulticolor:
Knus fra Katja
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede
Billede
Billede
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
takker
Her på Sydsjælland har solen skinnet idag :-D blev for 51 år siden født på en søndag .... har som barn altid ønsket sne på min fødselsdag .... men er nu ret tilfreds med solskin idag .... synes jeg har fået sne nok de sidste par år :)) :))
Lidt underligt at tænke på, at næste gang jeg fylder rundt så er det 60 år ..... men hellere blive ældrere, når man tænker på alternativet :p
Håber I alle får en dejlig fredelig jul .... og at vi kan få nogle fredelige meningudvekslinger herinde fremover ...... :whistle: :ymhug: :ymhug:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
heidik.
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Bornholm
Stort tillykke med fødselsdagen. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Og typisk fra mig :)) :)) Forsinket,men KÆMPESTORT
[smilie=dannebrog02-medium.gif] :ymhug: TILLYKKE :ymhug: [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Besvar