Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.
Skriv et svar

Endelig kører min Hjemmeside

fre 19. jun 2009 10:53

Hejsa.. har luret lidt sideløbende med og syntes da lige i skulle ha muligheden for a kigge på min hjemmesiden hvis i skulle have lyst :-D

www.gallerilone.dk

Re: Endelig kører min Hjemmeside

fre 19. jun 2009 11:30

Hej og velkommen her på vores dejlige forum :clap: Jeg har været inde på din hjemme side og synes det er nogle fine smykker du laver :clap: Men jeg har det ikke godt med den blå farve du bruge på din forside den tager alt det flotte fra din forside :-D og det er en skam , @};- for resten er super , der er en dejlig stemning :-bd men jeg kan ikke klare den blå farve. Håber ikke at du bliver ked af at jeg har skrevet det. @};-

Re: Endelig kører min Hjemmeside

fre 19. jun 2009 12:08

Velkommen til dette dejlige forum ,det er en rigtig flot hj,side du har og flotte og smukke smykker :clap: men der er lige en mangel og det er at på nogle af dine armbånd mangler du at skrive hvad det er for perler/sten du har brugt . :doh: og rigtige flotte malerier

Re: Endelig kører min Hjemmeside

fre 19. jun 2009 12:27

:-D tusinde tak... vil prøve a ændre farverne... justere hen af vejen.. syns det er lidddt svært. men øvelse gør vidst mester :whistle:

og mht til perler/sten.. prøver efterhånden af finde ud af hvilke perler og sten jeg bruger bestemt ikke alle jeg kan huske navnet på , derfor det ik er skrevet der :-s

Re: Endelig kører min Hjemmeside

fre 19. jun 2009 13:26

hej og velkommen og fin hjemmeside.....synes dog at det er en meget dominerende/farverig forside.....og nogle af billeder ser lidt "mast" sammen ...... og flotte malerier

Re: Endelig kører min Hjemmeside

fre 19. jun 2009 14:49

Hejsa, og jeg vil da også gerne byde dig velkommen til dette forum.

Jeg håber at du vil blive glad for at være her, og tillykke med din fine hjemmeside, den ser fin ud. :ymhug:

Re: Endelig kører min Hjemmeside

fre 19. jun 2009 18:07

Velkommen til forum :ymhug:
Jeg synes at baggrund på din hjemmeside at lidt for voldsomt, den tager opmærksomhed ved fra dine fine smykker og malerier.

Re: Endelig kører min Hjemmeside

fre 19. jun 2009 21:33

Velkommen Lone... Jeg tror du arbejde på siden, for jeg kan ikke komme videre end til forsiden... Men det ser spændende og eventyrligt ud, hvilket lige er noget for mig :-D

Re: Endelig kører min Hjemmeside

fre 19. jun 2009 22:35

Hej og velkommen til dette dejlig forum ,håber du kommer til at føler dig hjemme ;)

Flot hjemmeside ;)

Re: Endelig kører min Hjemmeside

lør 20. jun 2009 09:45

Rigtig dejligt med så meget feedback :D

nu har vi (mig og min bedre halvdel)prøvet a rette farven til noget mere stille, men syns det svært rigtig a finde en farve som ik virker "vild".. så måske i kunne komme med foreslag mht farve valg så ik det ødelægger helheden? ville ihvertfald være rigtig dejligt :ymhug:
Skriv et svar