Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Knytte bredt..

søn 20. dec 2009 17:57

Hejsa tøser..

Jeg kunne godt tænke mig at udvide mit knytteunivers, og knytte nogle brede armbånd... Men hvordan ??? Søger en forståelig brugsforvirring.. Har prøvet at kigge på den Lene har lagt op fra Rebecca, men jeg forstår den ikke... :doh:

Er der nogen der kan hjælpe ????

På forhånd tak :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Re: Knytte bredt..

søn 20. dec 2009 18:12

Hej til alle i glade knytte piger. Jeg har lånt en bog på engelsk om knyttinger og der er mange forskellige ting i den heder.
Chinese Knots for Beaded Jewellery. og er skrevenaf Suzen Millodot og står i fag gruppe nr 76.99Kærlig hilsen

Re: Knytte bredt..

søn 20. dec 2009 18:19

Ahaaaaa...

Prøver lige at google den på nettet... Tak havfrue.... :ymhug:

Re: Knytte bredt..

søn 20. dec 2009 18:28

Når du skriver brede armbånd, mener du så normale knuder men med flere tråde?

Re: Knytte bredt..

søn 20. dec 2009 19:26

Jeg har set nogle brede knyttede på nettet.. Om det er flere tråde.. Sandsynligvis ja.. Men aner det ikke... :-\

Men jeg ved der er mange orakler her, som måske kunne finde den dybe tallerken til mig :)) :))

Re: Knytte bredt..

søn 20. dec 2009 19:30

Kunne det måske være josefine knuder du tænker på, dem kunne jeg nemlig også godt tænke mig at lære at lave.. :D :D

Re: Knytte bredt..

søn 20. dec 2009 21:58

Prøv at gå på biblioteket, de har så mange forskellige bøger om knytning, og det er ganske gratis, så kan du finde ud af, hvilken bog du gerne vil eje.
Ellers har Panduro hobby et hæfte om knytning - jeg har haft den, men har sendt den til en her i forum - hvem kan jeg ikke lige huske - og der var der anvisninger på brede knytninger af smykker. Og den koster vist kun omkring 20 - 25 kr.

Re: Knytte bredt..

man 21. dec 2009 20:10

Hej Rumle.. Prøv at tjekke det her link--> http://www.youtube.com/watch?v=o6nGKJd51IE.. Josefineknuden hedder "Pretzelknot" på engelsk.. Jeg har fulgt den her talende brugsanvisning, og det blev ok... ;)-

Tak for rådet Lise.. Måske jeg skulle komme på Biblo og se hvad de har.. :D
Skriv et svar