Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

HJÆLP.. mine wireklemmer vil ikke holde :(

ons 11. mar 2009 09:59

IHH nu var jeg lige kommet så godt igang med en masse armbånd og lige fået en stor bunke flotte store sten hjem i 10-12mm også går den hele tiden op med de der wire klemmer :( hvorfor vil de ikke virker? er kæden for tung?

jeg bruger knudeskjulere til at dække wireklemmerne. er det mun derfor de ikke vil holde ordentligt? :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:

Please help .....

Re: HJÆLP.. mine wireklemmer vil ikke holde :(

ons 11. mar 2009 11:52

Hej jeg bruger altid knudeskjuler til at dekke klemmen med. Der er flere ting der skal gå op i en højer enhed når du laver smykker på weier. Weier tykkelsen og klemmeren skal passe sammen du skal have vejeren igennem klemmen to gange . Og de fleste føre den tilbage i nogle af perlerne inden de klipper den af. jeg bøjer weiren og klipper den af så stumpen også kan være i knudeskjuleren. du skal også huske at du ikke må stramme werien helt til dr skal være luft får når man får smykket på så strammer den til Hved en hals kæde likker jeg kæden på boret og drejer den runt som en medisterpølse og så setter jeg den sidste knudeskjuler på og veireklemmen. Håber at du kan få mening ud af det jeg har skrevet ellers spørg du igen.
Du kan også kikke på http://onlibri.dk/e-books/familie/66.aspx Der kan der også være hjelp at hente.

Re: HJÆLP.. mine wireklemmer vil ikke holde :(

ons 11. mar 2009 12:46

nemlig!! Ligesom Havfruen skriver og du kan altså også give den en lille klat lim el. hypocemnt inden du putter skjuleren på - så holder det ihvertfald. ;o)

Re: HJÆLP.. mine wireklemmer vil ikke holde :(

ons 11. mar 2009 13:33

Linda skrev:nemlig!! Ligesom Havfruen skriver og du kan altså også give den en lille klat lim el. hypocemnt inden du putter skjuleren på - så holder det ihvertfald. ;o)


Hej Linda
Det er jeg begyndt at gøre efter du gav det råd en anden gang eller andet sted. Det husker jeg ikke, og det har gjort at der ikke er noget, som er gået op siden da :clap: :clap:

Re: HJÆLP.. mine wireklemmer vil ikke holde :(

ons 11. mar 2009 13:39

jeg har lavet mange wire armbånd før. men efter jeg er begyndt at bruge lidt større perler fx kun 10-12mm. så går de op. også selvom jeg gør det dobbelt. men kunne være jeg skulle prøve med lim.

Hvilke wireklemmer kan i enlig foreslå?? og hvor henne køber i?

min wiretråd er 0,38mm tyk.

Re: HJÆLP.. mine wireklemmer vil ikke holde :(

ons 11. mar 2009 14:14

Min weirw tråd er 0,6 mm tyk og jeg har købt mine veire klemmer hos ravstedhus da vi har valgt at vi bruger sølv i vores smykker og der køber vi de andre sølv ting vi bruger.Jeg tror at du skal have en kraftige tråd når du bruger de kraftige perler. :dance: :dance:

Re: HJÆLP.. mine wireklemmer vil ikke holde :(

ons 11. mar 2009 14:17

Havfruen skrev:Min weirw tråd er 0,6 mm tyk og jeg har købt mine veire klemmer hos ravstedhus da vi har valgt at vi bruger sølv i vores smykker og der køber vi de andre sølv ting vi bruger.Jeg tror at du skal have en kraftige tråd når du bruger de kraftige perler. :dance: :dance:


Mange tak for det :D så må jeg jo købe sådan noget :D så er det jo meget rart at wire og wire klemmer ikke koster en formue :dance: :dance: :dance: :dance: :D :D :D :D :x- :x- :x- ;)- ;)- ;)- :p :p :p :p
Skriv et svar