Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Rengøring af øreringe

fre 5. feb 2010 09:55

Hej alle

Hvad bruger I til desinficering af øreringe inden I sælger dem?

Re: Rengøring af øreringe

fre 5. feb 2010 10:15

Jeg bruger ikke noget.Men du kan bruge opvaskemidel da det ikke skalder sølvet. Vi har dog købt en billig ultalydsranser i harelnyborg og den kan også bruges og den skalder ikke smykkerne.Du skal jo også huske på at de hulder vi har i ørene er et hul som har hud hele vejen runt .

Re: Rengøring af øreringe

fre 5. feb 2010 11:51

Jeg har også en ultralydsrenser, og den synes jeg er god, både til det ene og det andet. Bruger den også til mine briller og min mands barberskær.

Re: Rengøring af øreringe

man 8. feb 2010 11:04

Når jeg skal rense smykker og briller, bruger jeg også en ultralydsmaskine, du kan købe sådan en i bl.a. Føtex og Bilka.

Re: Rengøring af øreringe

søn 21. mar 2010 11:40

Kan man godt putte smykker med sten i sådan en ultralyds renser uden at de tager skade?

Mener min mor har en og der stod i vejledningen at man ikke skulle putte sten i...

Re: Rengøring af øreringe

søn 21. mar 2010 11:44

jeg mener at det kommer and på stenen. jeg ville aldrig putte perler i men den gør jo ikke andet en at viperer lidt med lidt vand og sæbe så jeg kan ikke se at den vil kunne skade noget.

Re: Rengøring af øreringe

søn 21. mar 2010 16:35

fjerner en ultralydsrenser oxyderinger, altså den naturlige oxydering?


superbrugsen har sådan en tingest i sit nye tilbudstamtam

Re: Rengøring af øreringe

søn 21. mar 2010 16:56

Pia skrev:fjerner en ultralydsrenser oxyderinger, altså den naturlige oxydering?


superbrugsen har sådan en tingest i sit nye tilbudstamtam


Det vil jeg også gerne vide. Jeg har nemlig nogle øreringe der er blevet oxyderet ret hurtigt :( Så hvis det virker, må jeg også i superbrugsen efter sådan en. Hvad koster den i grunden? Og hvor mon der lige ligger en i nærheden af mig? :-w

Re: Rengøring af øreringe

søn 21. mar 2010 16:58

Ja den oxydering som kommer af luften vil blive fjernet i den der maskine

Re: Rengøring af øreringe

søn 21. mar 2010 17:35

det lyder altså godt ; )

kr. 249,- kender ikke normal prisen, første gang jeg ser denne maskine
Skriv et svar