Havde lavet guiden i forvejen. Så i kan da også ligeså godt få glæde af den herinde. Fandt senere ud af de også kaldes kronjuveler.
1. Rul en masse (meget, jo mere jo tættere bliver smykkets base) metaltråd ud på gulvet og rod det sammen.

2. Klem stille og roligt imod den form du vil have smykket i. Her er det et halssmykke.

3. Fortsæt til du har en rimelig samlet base, det gør ikke noget der er lidt tråde der stikker ud hist og pist, dem samler man ind senere.

4. saml enderne sådan du har et sted at hæfte sytråden fast (stadig samme som resten af smykket.

5. Så kommer det sjove

sæt nye stykker metal tråd fast og sy perler på. sy op, sæt perler på, og ned igennem huller i mønstret. gentag så mange gange du har lyst. her er 2 eksempler.

Løse løkker langs smykket sættes fast ved at køre din "sytråd" igennem også trække dem ind til resten af smykket også køre ned igennem et hul og op igen.
til sidst kan du sidde med noget i denne stil.

Lim endedutter på med en god stærk lim, eller sæt alm. låse, ved at sætte en øsken igennem et par "løkker" i enden af smykket, også låsen derefter.
Håber i kan bruge vejledningen. skriv endelig hvis der er spørgsmål.
Grunden til at det er 2 forskellige smykker er at jeg ikke har lavet det blå færdigt endnu, og skal jeg være ærlig tror jeg ikke det bliver det. Synes ikke rigtigt jeg kan få det til at fungere som jeg vil.