Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Re: Halskæde på wire

tors 25. jun 2009 17:38

:ymblushing: :ymblushing: nu er det så min tur til at spørge, hvad er en fjederlås. :D

Re: Halskæde på wire

tors 25. jun 2009 18:32

Dette er en fjederlås

Billede

Rumle dem kan jeg desvære ikke hjælpe dig med ;)-

Re: Halskæde på wire

tors 25. jun 2009 18:43

Nååhhhh, dem kender jeg da godt :D Jeg skal lige kigge når jeg skal have bestilt varer, her en af de nærmeste dage.

Re: Halskæde på wire

tors 25. jun 2009 19:52

Tak det må du meget gerne.. De skal helst ikke være større end 5 mm.. Så er du en skat! :x-

Re: Halskæde på wire

lør 4. jul 2009 19:04

rumlebumle skrev:Tak det må du meget gerne.. De skal helst ikke være større end 5 mm.. Så er du en skat! :x-


Hej

Har du fået fat i fjederlåse 5 mm? Ellers har jeg nogle liggende i 4,8 mm sterling sølv, som du gerne må få nogle par stykker af, så du kan klare dig til du får nogle hjem.

Hvis du skal bruge flere, har jeg en hel masse 4,8 mm i sterling sølv liggende, som du kan købe til 1,50 kr. stykket.

Send mig en mail til min pb, hvis du er interresseret.

Hilsen
Lise

Re: Halskæde på wire

søn 5. jul 2009 08:09

1000 tak for tilbuddet Lise. Jeg har i første omgang fået nogle hjem i 7 mm. De går fint an.. Men slipper de op, kan det da være jeg lige kontakter dig hvis det er iorden.. :)

Re: Halskæde på wire

søn 5. jul 2009 12:47

rumlebumle skrev:1000 tak for tilbuddet Lise. Jeg har i første omgang fået nogle hjem i 7 mm. De går fint an.. Men slipper de op, kan det da være jeg lige kontakter dig hvis det er iorden.. :)


Du kontakter mig bare, hvis du løber tør.

Hilsen
Lise
Skriv et svar