Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Lynlåsposer søges.

tirs 6. okt 2009 23:43

Hvor kan man købe billige lynlåsposer i forskellige størrelser? Jeg kan ikke finde nogle der er lange og smalle nok til at opbevare strenge i.

Re: Lynlåsposer søges.

ons 7. okt 2009 00:08

Nu har jeg googlet og luret priser. Hvad opbevarer I andre jeres strenge i? De ligger da i lynlåsposer så de ikke risikerer at smitte af på hinanden, ikke? Og hvilke størrelser bruger i?

Re: Lynlåsposer søges.

ons 7. okt 2009 06:42

Jeg har lidt forskelligt bl.a nogle aflange herfra:

http://www.mika-emballage.dk/default.asp

Jeg bruger dog mest celofanposer fra Firemountaingems og deres aflange lynlåsposer som kan åbnes på den lange led.

Jeg har rigeligt af de aflange fra MIKA hvis du vil købe nogle. Jeg kan ikke lige huske størrelsen, men jeg kan måle dem, hvis du er interesseret.

Re: Lynlåsposer søges.

ons 7. okt 2009 08:47

Jeg opbevarer ikke mine strenge i poser.
Jeg har skuffereoler - og klipper dem op, når jeg får dem hjem. :D
Dem der ikke er plads til, liger i en hobbyboks fra jem og fiks - hvor man kan gør rummene større. Altså som hele strenge..
Jeg har ikke oplevet at de smitter af..
Senest rettet af Shawnee ons 7. okt 2009 14:44, rettet i alt 1 gang.

Re: Lynlåsposer søges.

ons 7. okt 2009 09:28

jeg har lige som shawnee dem i opbevarings bokse, syntes det er møg besværligt i poser. Bruger kun poser til færdiglavet smykker.

jeg køber mine poser hos
http://smykkematerialer.dk/


http://www.smykkematerialer.dk/index.ph ... 61433b36ea

Re: Lynlåsposer søges.

ons 7. okt 2009 13:21

Jeg opbevarer mine strenge i hver sin pose, og så alle poserne med den samme slags sten i en stor fælles pose. Ellers kan jeg ikke overskue mine strenge.

Jeg køber mine poser hos Ravstedhus, men det kan kun betale sig, hvis man også skal købe andet samtidigt, da deres porto er forholdsvis dyr. De har poser i alle mulige størrelser.

Re: Lynlåsposer søges.

ons 7. okt 2009 13:57

Jeg gør lige som Lise og da har jeg regnet prisen ud på den enkelte perle så er det nemt at tælle op hvad der er brugt og hvad kæden skal koste.
jeg køber mine poser i Metro men der kan alle desvære ikke komme.

Re: Lynlåsposer søges.

ons 7. okt 2009 14:36

Tak for hjælpen. Jeg synes bare det ser mere indbydende ud når perlerne ligger på strenge istedet for at være klippet op. :-)

Gurkemeje > Du må meget gerne måle de poser og finde ud af en pris men jeg smutter lige i Metro på fredag og lurer hvad de har derude. Så kan jeg lige sammenligne. :-)

Havfrue > Min far er selvstændig så jeg kan godt komme derind, men det var godt at du skrev det så andre ikke går forgæves. :-)

Re: Lynlåsposer søges.

ons 7. okt 2009 18:42

Dem jeg har måler 6x25 cm. Du kan få 100 for 25 kr. + porto

Re: Lynlåsposer søges.

tors 8. okt 2009 07:55

du må¨gerne vende tilbage med om de har de "lange" kæde poser i Metro, havde nemlig planer om at tage derud i næste uge....
Skriv et svar