Switch to full style
Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Re: Lynlåsposer søges.

tors 8. okt 2009 08:11

Jeg hved ikke hvad du kalder lange kæde poser men i Metro har de alle former for lynlåseposer men de bliver ikke kun store på den ene led de bliver store over det hele. Dem gurkemeje har er lange og slanke og med plads til en streng af gangen dem fra metro er mere almindelige.

Re: Lynlåsposer søges.

tors 8. okt 2009 14:51

gurkemeje skrev:Dem jeg har måler 6x25 cm. Du kan få 100 for 25 kr. + porto


BINGO! Dem vil jeg meget gerne købe. Du sender bare en pm med kontonr. :D

Jeg er syg og troede jeg ville have haft det bedre idag. Så hvis jeg ikke har det bedre imorgen, så skal jeg slet ikke nogen steder hen (og desværre heller ikke i metro). Undskyld Linda. :(-

Re: Lynlåsposer søges.

tors 8. okt 2009 14:52

Havfruen skrev:Jeg hved ikke hvad du kalder lange kæde poser men i Metro har de alle former for lynlåseposer men de bliver ikke kun store på den ene led de bliver store over det hele. Dem gurkemeje har er lange og slanke og med plads til en streng af gangen dem fra metro er mere almindelige.


Tak fordi du skrev at de bliver store begge veje havfrue. Så snupper jeg dem hos Gurkemeje istedet. :)-

Re: Lynlåsposer søges.

fre 9. okt 2009 09:32

hehehhee....det var lige præcis det jeg også var ude efter.....lige plads til en kæde og ikke nødvendighvis at få en str. der hedder 25x25cm. Tak Kirsten. ;)

og ikke noget at undskylde for Charlottes, nu fik jeg det jo af vide alligevel.....god bedring - håber du får det bedre her op til weekeenden, du må bare i gang med den varme ~o)

Re: Lynlåsposer søges.

fre 9. okt 2009 09:38

Ad. :ymsick: Jeg er ikke til varme drikke. Så skal jeg være MEGET syg og så syg er jeg dog ikke (så havde jeg ikke kunne sidde her).

Spørg dog Gurkemeje meget sødt om hun ikke vil sælge 100 stk til dig også (det kan jo være at hun ender med at sælge dem fra sin biks hvilket ville være dejligt). ;)-

Re: Lynlåsposer søges.

lør 10. okt 2009 17:46

Ohhhh tøser. Jeg har siddet i et par timer idag og lagt strenge fra en alt for stor lynlås-pose over i dem fra Gurkemeje der bare er perfekt i størrelsen. I kan tro at jeg hyggede mig. Nu er det meget nemmere at se hvad jeg har. :D

Tusind tak Gurkemeje. Jeg er rigtig glad for dem. Jeg kan se at det blev lidt mere i porto så jeg sætter lige den 5´er ekstra ind på din konto. :)-
Skriv et svar