Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
ons 24. mar 2010 16:11
Om du kan bruge dine strenge
ons 24. mar 2010 16:35
Sikke mange lækre strenge
Men synd, at nogle af dem ikke er i orden. Desværre er det altid knald eller fald, når man handler på nettet. Forhåbentlig er hovedparten af jeres mange lækre sten flotte og brugbare.
ons 24. mar 2010 18:16
jeg vil gerne være med
ons 24. mar 2010 19:02
Jeg vil også
ons 24. mar 2010 19:34
Rolig piger. Vi skal først finde en der vil stå for det. Jeg har aldrig prøvet det så jeg tør ikke. Aner ikke hvad man skal og hvordan og hvorledes.
tors 25. mar 2010 10:32
Rumle > Hvis du vil stå for det, så kommer jeg gerne og hjælper når det hele kommer hjem og skal fordeles og sendes ud til folk. Plus jeg også gerne hjælper inden, men der er det nok kun 1 person der kan stå for det (tror jeg).
tors 25. mar 2010 13:04
Jeg vil også meget gerne være med...
Jeg vil helst ikke stå for bestillig og så videre, men jeg kan godt stå for at fordele det, sådan at det bliver sendt til mig og så fordeler jeg. hvis det kan være nogen hjælp..
tors 25. mar 2010 20:53
Rumle har udtalt at hun gerne vil stå for det. Jeg hørte det selv.
Jeg synes at det skal sendes til den der står for det så der ikke går noget galt fordi betalings-adressen og adressen det skal sendes til er 2 forskellige.