Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 12:04

Her er så hvordan 7,5 kg. sten ser ud - når de lige er hændt ud af kassen. :p :p
Billede

Og lagt lidt pænere... :D :D
Billede

Billede

Billede

Til mit forsvar - er det ikke mit det hele... =)) =))
Anja skal også have lidt.... kun lidt..... O:-) O:-)

Re: Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 12:15

hvor ser det lækkert ud - håber også mit kommer idag :pray:

Re: Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 12:41

jeg er slet ikke spor misundelig :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Re: Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 12:52

Super lækre strenge, jeg kunne da godt brug lidt af de strenge som ligger nederst i sidste billede ;)

Re: Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 12:56

anna-edith skrev:Super lækre strenge, jeg kunne da godt brug lidt af de strenge som ligger nederst i sidste billede ;)


De er også super flotte!! Skulle have bestilt nogle flere.... :)) :))

Re: Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 13:04

Whau - du får godt nok travlt med at lave smykker :x- :x- :x-

*glæder mig til at se, hvad du får lavet :ymhug:

Re: Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 13:29

var du nød til selv at tage alle 10strenge selv =)) fordi der ikke var nogen som ville købe det samme som dig. Det ser super dejlig ud og det er nogle fine strenge du har taget hjem, hvad mon du skal lave hele sommeren. :whistle: Hvor kommer de af med dine smykker. :?:

Re: Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 13:42

Der var faktisk nogle enkelte strenge, som jeg måtte købe 6-7 af. For at få dem med.... :D
Meeeen på forum er der jo købelystne tøzer - så hvis jeg bliver træt af dem, så ryger de jo bare til salg... ;;)

Anja skal jo også have en lille bid af kagen... ;)-

Jeg laver rigtig mange smykker til veninder og familie. De betaler så kun materialepris - men så får jeg afløb for mine smykke abstinenser og kan kreere derudaf.. :D :D Og så tager jeg gerne på et lille lokalt marked her om sommeren..

Re: Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 13:56

Shawnee skrev:Der var faktisk nogle enkelte strenge, som jeg måtte købe 6-7 af. For at få dem med.... :D
Meeeen på forum er der jo købelystne tøzer - så hvis jeg bliver træt af dem, så ryger de jo bare til salg... ;;)

Anja skal jo også have en lille bid af kagen... ;)-

Jeg laver rigtig mange smykker til veninder og familie. De betaler så kun materialepris - men så får jeg afløb for mine smykke abstinenser og kan kreere derudaf.. :D :D Og så tager jeg gerne på et lille lokalt marked her om sommeren..


jeg sidder klar når du sætter til salg :D :D :D 6-7 strenge af hver er i grunden mange strenge.. :D :D :D Men jeg er stadig ikke spor misundelig :whistle: :whistle: :whistle: Eller noget.. :D :D

Re: Goldenlake Pearls

tirs 23. mar 2010 14:29

Ja - det "lyder" som mange... ;)) hi hi... Men laver man et par sæt - så har de hurtigt fået ben at gå på. :D
Skriv et svar