Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Smykkesæt

lør 15. aug 2009 16:14

Jeg syntes lige I skal se hvad jeg har købt på Ebay 1 sæt 925 sterling sølv Pandora til 10.99dollar som er 59,16 danske kroner og hun skriver IKKE at det er Pandora look a like, så jeg er meget spændt på at se det når det kommer. Men jeg er jo kun til Troldekugler og så kan jeg sætte dette her til salg og iøvrigt er det fra samme sælger som vores sølv kæder fra Smykkeunivers ;)- :-D
Billede

Re: Smykkesæt

lør 15. aug 2009 16:33

lisbeth skrev:Jeg syntes lige I skal se hvad jeg har købt på Ebay 1 sæt 925 sterling sølv Pandora til 10.99dollar som er 59,16 danske kroner og hun skriver IKKE at det er Pandora look a like, så jeg er meget spændt på at se det når det kommer. Men jeg er jo kun til Troldekugler og så kan jeg sætte dette her til salg og iøvrigt er det fra samme sælger som vores sølv kæder fra Smykkeunivers ;)- :-D
Billede



Lisbeth du må snart komme og lære mig at handle på ebay =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Du gør for mange gode køb :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
Hvordan går det med vore skolde p tyrker :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil:

Re: Smykkesæt

lør 15. aug 2009 16:34

Hold da op, hvor er det billigt! Der er jo for flere hundrede kroner, hvis du skulle have købt det her DK.

Du kan sagtens bruge troldekugler til Pandora og omvendt ;)

Re: Smykkesæt

lør 15. aug 2009 16:36

Butler - det er super let at handle på ebay. Du skal blot oprette dig, og når du så har købt noget, skal du oprettes til at betale med pay-pal. Det er også superlet, det kræver dog, at du har et visa kort eller et andet internationalt kreditkort.

Re: Smykkesæt

lør 15. aug 2009 17:01

Lise skrev:Butler - det er super let at handle på ebay. Du skal blot oprette dig, og når du så har købt noget, skal du oprettes til at betale med pay-pal. Det er også superlet, det kræver dog, at du har et visa kort eller et andet internationalt kreditkort.

Min smykkekonto har jeg indtil videre kun kørt over bankbetaling men her til oktober kan je gikke beholde mit hævekort og SKAL have et master direct kort til den konto. Jeg skal lige have spurgt i banken om de tkan knyttes til det.

Re: Smykkesæt

lør 15. aug 2009 17:33

Ja det kan du sagtens sælge for det 3 dobbelte på QXL... Godt køb ;)

Re: Smykkesæt

lør 15. aug 2009 18:20

Hvor er det flot og sikken en pris
:dance: :dance:

Re: Smykkesæt

søn 16. aug 2009 07:19

Hold fest hvor er det bare et lækkert sæt! Sælge det siger du.. Bum bum bum.. Tja.. Jeg ville selv gå med det.. :D :D :D

Re: Smykkesæt

søn 16. aug 2009 10:13

Ja men jeg er til troldekugler og du kan ikke bruge pandora vedhængene til troldkugle armbåndet ,for så kunne man skifte dem lidt ud ,men jeg syntes det var meget billigt og jeg er spændt på hvordan de ser ud i virkeligheden :-D

Re: Smykkesæt

søn 16. aug 2009 12:01

Efter at have kigget nærmere på dit køb, så tror jeg ikke det er ægte Pandora, da deres låse er helt anderledes. Og der står altid trykt pandora på, og så vidt jeg kan se på billedet, så står der ikke pandora på.

Men det er nu alligevel super billigt :-D
Skriv et svar