Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Min anden hobby

man 29. nov 2010 22:09

det er du da vildt god til.

Re: Min anden hobby

man 29. nov 2010 23:49

De er flotte :)
Jeg laver også mine egne til vore fester ;)

Re: Min anden hobby

tirs 30. nov 2010 15:24

De er flotte, især de første ;;)

Re: Min anden hobby

tirs 30. nov 2010 18:36

Det er du helt vildt god til. :x-

Re: Min anden hobby

tirs 30. nov 2010 20:07

Du er super dygtig :-)

Re: Min anden hobby

tirs 30. nov 2010 21:09

Super flotte ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^

Re: Min anden hobby

søn 5. dec 2010 10:54

anna-edith skrev:super lækkert at kunne. Hvor bor du??? du kunne temmlig sikkert få ordre herinde :D :D :clap: :clap: Jeg ville hvertfald bestille

Jeg bor i centrum af København og i skal være mere end velkommene hvis i skulle få brug for noget. Når jeg laver noget bliver jeg inspirreret af de blomster der er tilrådighed når der skal købes ind.
Billede

Re: Min anden hobby

søn 5. dec 2010 14:16

Wuchhh du kan da bre det der:-0

Jeg ville så gerne lære det så jeg kunne få glæde af de blomster jeg har i haven.... men når DE er der har jeg jo ikke behov for at have dem inde-så det bli'r ikke til noget...

men jeg ville nu dåne hvis jeg fik sådan en "dusk" der. nams! kan næsten dufte dem! @};- :happy-smileyflower:

Re: Min anden hobby

søn 5. dec 2010 15:45

vase skrev:men jeg ville nu dåne hvis jeg fik sådan en "dusk" der. nams! kan næsten dufte dem! @};- :happy-smileyflower:

Den seneste "dusk" ville udløse en indre krig her.
Mine øjne ville svømme hen i saglig fryd over skønheden, og min hjerne ville synke hen i en lykkedøs af harmoni...
Men samtidigt ville mine smagsløg om min mave planlægge et bagholdsangreb, hvor de ville kidnappe de artiskokker og servere dem kogt med kold smør. =)) =)) =))

En lækker kreation, Jan, i alle henseender :D :clap: :clap: :clap: Billede

Billede

Re: Min anden hobby

søn 5. dec 2010 18:00

BlueRaven skrev:
vase skrev:men jeg ville nu dåne hvis jeg fik sådan en "dusk" der. nams! kan næsten dufte dem! @};- :happy-smileyflower:

Den seneste "dusk" ville udløse en indre krig her.
Mine øjne ville svømme hen i saglig fryd over skønheden, og min hjerne ville synke hen i en lykkedøs af harmoni...
Men samtidigt ville mine smagsløg om min mave planlægge et bagholdsangreb, hvor de ville kidnappe de artiskokker og servere dem kogt med kold smør. =)) =)) =))

En lækker kreation, Jan, i alle henseender :D :clap: :clap: :clap: Billede

Billede

Så må du jo se om denne også får mundvandet til at løbe, den kan jo give honning, marmelade og rosenvand :p
Billede
Skriv et svar