Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Jeg kan lidt forskelligt

tirs 21. sep 2010 13:45

jeg bilder mig selv ind at jeg er enorm kreativ ( undtagen lige med smykker for tiden ) så jeg har lavet mig en blog, hvor jeg fremviser, når jeg vel at mærke har lavet noget, mine kreationer.

Ikke for at lokke, men man kan blive fast læser af min blog og DET ville jeg jo synes var dejligt.. :D :D :D

www.onkelorkanolga.blogspot.com

Re: Jeg kan lidt forskelligt

tirs 21. sep 2010 15:19

fede ting :clap:
:think: du kan købe uro pinde i panduro!
har du ikke et prøvebillede hvordan hjerteuroen skal se ud? er da lidt spændt :-bd
kanon monster :x-

Re: Jeg kan lidt forskelligt

tirs 21. sep 2010 16:00

Jeg var i panduro, men den uropind de havde ( i hvert fald den damen viste mig ) var en plastik og ret stor. Den passede ikke lige til min små pom pom ´er.. Men tak.. :D :D Jeg har desværre kun et billede oppe i mit hoved, men jeg tænker vi kan sætte os ned og prøve at telepatere, så kan det være du kan se det.. =)) =)) =))

Re: Jeg kan lidt forskelligt

tors 23. sep 2010 12:48

Jeg har fundet ud af jeg er en skabsfarvelade OG jeg HAMSTRER når jeg kan komme til det!! =)) =)) =)) . Jeg skulle bare ned og hente lidt perler til en som ikke selv har en søstrene grene, der hvor hun bor og så gik jeg lige amok igen.

Det kan vist med al tydelighed ses på min blog.. :D :D :D

http://www.onkelorkanolga.blogspot.com

Re: Jeg kan lidt forskelligt

tors 23. sep 2010 20:31

rumlebumle skrev:Jeg var i panduro, men den uropind de havde ( i hvert fald den damen viste mig ) var en plastik og ret stor. Den passede ikke lige til min små pom pom ´er.. Men tak.. :D :D Jeg har desværre kun et billede oppe i mit hoved, men jeg tænker vi kan sætte os ned og prøve at telepatere, så kan det være du kan se det.. =)) =)) =))

har du fundet en løsning?
jeg tænkter på hvad med et tyndt spændebånd og så hænge pom pom'er ned fra de huller?

Re: Jeg kan lidt forskelligt

tors 23. sep 2010 22:03

Sjov blog at læse:-) Kunne desværre ikke finde ud af at få min kommentar leveret...tror jeg...

jeg kender lige nøjagtig det med at være farveflippet i det skjulte.hihihi.

Ørenringene du kalder kitch er da bare fede:-)..og vildt med alle dine ideer og kreationer!

En dag må jeg vide mere om perleæskerne med små glasperler.;-)

Re: Jeg kan lidt forskelligt

tors 23. sep 2010 22:04

Ps: hvad med at bruge en aflagt lampeslærm (ringen) til uroen??? og måske vikle metaltråd omkring til ophæng?
Skriv et svar