Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Mine trolde.

man 29. jun 2009 10:36

Her er så mine trolde som skal på udstilling i 3 uger i vores forsamlingshus, sammen med andre ting og sager.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Re: Mine trolde.

man 29. jun 2009 10:55

Kirsten de trolde bør bo hos mig. :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Mine trolde.

man 29. jun 2009 11:05

Ej hvor er de søde... Ham der står og strækker sig efter grenen er især sjov... De må også gerne bo hos os :-D

Re: Mine trolde.

man 29. jun 2009 11:08

nej hvor nuser - og de ser nu søde og venlige ud dine trolde - slet ikke uhyggelige ;)

Re: Mine trolde.

man 29. jun 2009 11:19

Allie de trolde jeg kender er søde og venlige det enest er at de kan finde på at drille lidt. :)) :)) :)) men det er så sunt at blive drillet på den gode mode som de gør. =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: Mine trolde.

man 29. jun 2009 11:41

nej hvor er de søde! Super arbejder!

Re: Mine trolde.

man 29. jun 2009 12:49

Hold da op hvor er de formidable. BRAVO! Flot arbejde... :clap:

Re: Mine trolde.

tirs 30. jun 2009 08:05

Drille.....det må de have fra nisserne ;)

Re: Mine trolde.

tirs 30. jun 2009 09:06

Hold da op hvor er de flot lavet
Kirsten hvor længe er du om at lave sådan en omgang ??

Kan godt forstå de skal udstilles
De er meget meget flotte ;) :)-

Re: Mine trolde.

tirs 30. jun 2009 11:28

det Tager nog en 4 uger når jeg lækker tiden sammen , men jeg har været i gang længe da jeg ikke når så meget af gangen. Hvis de skal stå bliver de filtet meget tæt og det tager tid.
Her ulden Billede
Her er mine filtenåleBillede
Og her er skælettet. Dette er nogle gamle billeder. I dag laver jeg tit andsigtet helt færdig først for så kan jeg se om det er en dame eller en mand og jeg kan også nemmer får størelserne til at passe.
Billede
Skriv et svar