Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Hæklede dyr :) og en flettet taske siden sidst :)

søn 20. feb 2011 02:11

Lækker taske :-bd og den ko er da bare for sød :x-

Re: Hæklede dyr :) og en flettet taske siden sidst :)

søn 20. feb 2011 16:05

Sikke nogle skønne hæklede dyr. :x-

Re: Hæklede dyr :) og en flettet taske siden sidst :)

søn 20. feb 2011 17:54

Er bare søde.

Re: Hæklede dyr :) og en flettet taske siden sidst :)

søn 20. feb 2011 20:50

Jeg har netop i dag hæklet en elefant. Den ser ud til at blive rigtigt sød, men desværre har jeg det sådan, at jeg rigtigt godt kan lide at hækle, men jeg hader at montere. Så nu må vi se hvornår, om nogensinde, den når at blive færdig. Jeg kunne også blive varm både på en ko og en hest, for slet ikke at nævne den der skildpadde.
Hvis der er nogle der har nogle opskrifter på dyr der ikke skal sys sammen, så er jeg på.

Re: Hæklede dyr :) og en flettet taske siden sidst :)

man 21. feb 2011 15:44

Kom til at købe en bog med hæklede dyr, så siden sidst har jag fået lavet Hesten Helle, og Koen Karen - det er ikke mig der har døbt dyrerne - men det hedder de i bogen :p
Men jeg kunne ikke stå for dem og så måtte jeg jo eje bogen......


Vil du røbe titlen på bogen med de supersøde hæklede dyr? 3:-O

Re: Hæklede dyr :) og en flettet taske siden sidst :)

man 21. feb 2011 16:11

Tak alle sammen :)
Ja, må jo indrømme at der er lidt monterings arbejde ved disse - men det er jo detaljerne der er med til at gøre dem til det de er :)

Bogen er lavet af Maja Hansen, og hedder hæklede dyr - tror den koster ca. 100 kr de fleste steder - den er rimelig ny, så ved ikke om den er på bibliotekerne endnu.....
Skriv et svar