Dato og tid er fre 29. mar 2024 14:00

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors 26. nov 2009 11:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
øv altså - men du har gjort dit bedst for ham, han blev jo undesøgt og hjulpet på x og tværs......godt han døde i dine arme........ked af det på dine vegne - sender dig et stor knus og masser af varme tanker !!! :ymhug: :-*

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 26. nov 2009 11:30 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Åh nej det er forfærdeligt for dig ,men du må tænke på at han var hos dig i det øjeblik han åndede ud og ikke alene i et bur , det tror jeg han også selv kunne mærke og det er ligesom om at han har holdt ud til det sidste ,så han kunne komme hjem i egne omgivelser og din tryghed og varme. Det kan være at han ikke har kunne tåle bedøvelsen ,men hvad siger dyrlægen?Jeg føler så meget med dig og sender mange varme tanker til dig og man kommer aldrig over det at miste sine små kæledyr. :ymhug:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 26. nov 2009 14:07 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Tak alle sammen. Det er dejligt at I er så støttende.

Jeg aner ikke hvorfor han døde. Min dyrlæge vil obdukserer ham uden beregning både for min og hendes skyld for hun forstår det heller ikke.

Men der må have været noget gal med ham. Det er ikke normalt at et dyr har et halvt døgn hvor blodet ikke vil størke for den næste dag så bare størkner uden nogen behandling (min dyrlæge nåede jo ikke at behandle ham før det var stoppet af sig selv). Og det er heller ikke normalt at ildere har deller på halsen og ved bagbenene. Så selvom det bliver vildt hårdt at tage bussen ud til hende og afleverer ham, så vil jeg gerne vide om hun kan finde ud af om der var noget galt indeni ham eller ej og hvorfor han døde. Så hvis I ser en sidde nede bagi 5A imorgen med tårene trillende ned af kinderne, så er det mig der er på den sidste "tur" med Futte.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 26. nov 2009 14:26 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
det lyder til at bære en god ide at i skal prøve at finde ud af hvad der var galt med ham .Det hjælper ikke ham men det kan være at andre iller ikke skal det samme igennem hvis de får same symtoner. og jeg kan godt forstå at du er kaed af det og det skal man have lov til at vær når man har mistet et dyr for ellers skal man ikke holde dyr hvis man ikke er ked af det når man mister dem. og vi ved jo desvære alle at dyr ikke bliver så gamle som os mennesker.
Knus til dig her fra. :ymhug: :ymhug: :ymhug:

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 26. nov 2009 14:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Det er en god dyrlæge du har som gør det uden beregning ,for de er dyre nok i forvejen og jeg er så spændt på hvad dyrlægen kommer frem til og håber vi høre nærmere STOR KRAMMER FRA MIG :ymhug: :ymhug: :ymhug:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 26. nov 2009 14:59 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
=(( Det er frygteligt at miste sine kæledyr.

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 26. nov 2009 18:22 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Tak tøser.

Jeg elsker alle mine dyr men Futte var bare altid glad for at komme op og blive kælet lidt med. Det plejer så unge ildere ikke. De har normalt travlt og skal ud og udforske verden (ens lejlighed). Derfor var han noget særligt... Men det er de selvfølgelig alle på hver deres måde.

Hun har en gang før obdukseret en af mine ildere. Han blev kun 2½ år og opførte sig underligt til sidst. Hun aflivede ham for mig, obdukserede ham og han var fyldt med kræft. Derfor kender jeg symptomerne men dem som Frederik havde, havde Futte slet ikke. Så jeg forstår det ikke. Jeg skal nok fortælle jer når jeg hører noget fra hende.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. dec 2009 18:55 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Min dyrlæge ringede med resultatet idag. Han havde blødt i slimhinderne. Ikke fra dem men i dem. Han havde fedt nærmest alle vegne (også steder hvor de normalt ikke skal have fedt selvom de er overvægtige). Plus at hans højre side af hjertet var forstørret. Det med hjertet har hun selvfølgelig (og desværre) set før, men det andet har hun hverken hørt om eller set før. Så vi aftalte at hun fryser ham ned igen så hun kan undersøge det og evt kigge igen (eller sende prøver til andre dyrlæger osv). Når hun på et tidspunkt er færdig, skal han kremeres. Jeg har ikke bedt om asken men vi aftalte at hun lige kontakter mig når han er sendt videre så jeg ved det. Det er hårdt at tænke på at han ligger i en fryser men det er "kun" hans krop. Hans sjæl er for længst væk og hvis det kan hjælpe dyrlægerne så de måske kan redde et dyr en anden gang, så er det et offer jeg bliver nødt til at leve med. Men jeg savner ham. Min skønne Futten-nutten. =((

Tak for al jeres støtte.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. dec 2009 19:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ja der er ikke rat at tænke på. men du kan jo sige til dig selv at det kan være at han nu kan være med til at rede andre dyr og der med har han gjort meget stor nytte . :ymhug:

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 4. dec 2009 02:33 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Det er også sådan jeg tænker men tak for at du skrev det alligevel.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker