Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Gamle broderier ..

lør 27. mar 2010 22:55

Da der ikke er ret mange rigtige loppemarkeder her i København, vil jeg bare lige sige ..
Hvis nogle af jer går på loppemarked og støder på gamle broderede klokkestrenge og andre gamle broderier,og det fås til rimelige penge, er jeg den glade aftager :-)
Nogle genbrugsforretninger og spejdermarkeder kasserer dem rask væk, så sig endelig til, hvis I kender nogle, der osv.

Re: Gamle broderier ..

søn 28. mar 2010 00:08

Det er der meget af hernede på landet ,men må man spørge hvad du bruger dem til :?: og jeg vil meget gerne kigge efter dem for dig og er det ligemeget hvad der er broderet på dem (Motivet) :?:

Re: Gamle broderier ..

søn 28. mar 2010 17:53

Jamen Miska, så må du en tur til Jylland - for her har vi mange loppemarkeder og genbrugsbutikker, der sælger alt muligt, og formentlig også gamle broderede ting og sager.

Re: Gamle broderier ..

søn 28. mar 2010 22:17

Lise skrev:Jamen Miska, så må du en tur til Jylland - for her har vi mange loppemarkeder og genbrugsbutikker, der sælger alt muligt, og formentlig også gamle broderede ting og sager.

Æv, jeg vil bo i Jylland :-)
Skriv et svar