Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

hjemmestrikkede sokker - the neverending story ...

lør 15. jan 2011 16:01

Har ikke strikket sokker i mange år, men det er mine drenge begyndt at efterlyse, her er det første par ... str. 45 .... og så alle de andre der er kommet til ...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
[Billede
Billede
Billede
Senest rettet af Lise Sonne lør 5. mar 2011 14:43, rettet i alt 2 gange.

Re: hjemmestrikke sokker

lør 15. jan 2011 16:10

de er da lækre- knægtens nye grønne hoser :p

Re: hjemmestrikkede sokker

søn 16. jan 2011 00:49

De er flotte, og ser dejlig varme ud. Det er sjovt, men dejligt, som det igen er blevet in at gå med hjemme strikkede sokker.

Re: hjemmestrikkede sokker

søn 16. jan 2011 01:06

Hvor er de fede!! Jeg er str. 41 når du får tid =))

Re: hjemmestrikkede sokker

søn 16. jan 2011 02:07

JAAA!!! Str: 38/39 her, gerne i farverne: Jordbæris, Pistacieis og Lyseblå himmel :x- :x- :x-
De er dejlige, sådan nogle hjemmestriksokker...

Re: hjemmestrikkede sokker

søn 16. jan 2011 13:16

dejlige sokker du har lavet, og dejligt at dine drenge vil gå med dem og det er så rart at sede med forand fjernsynet.

Re: hjemmestrikkede sokker

søn 16. jan 2011 19:14

Havfruen skrev:dejlige sokker du har lavet, og dejligt at dine drenge vil gå med dem og det er så rart at sede med forand fjernsynet.


Yep - fik strikket en hel del, da Jordens Søjler blev vist på TV ;)

Re: hjemmestrikkede sokker

søn 16. jan 2011 19:25

Hvor er de super flotte Lise.
Ja, det er skønt at strikke mens man ser fjernsyn, det elsker jeg også, ren afslapning- :D :ymhug:

Re: hjemmestrikkede sokker

man 17. jan 2011 10:07

lene skrev:Hvor er de super flotte Lise.
Ja, det er skønt at strikke mens man ser fjernsyn, det elsker jeg også, ren afslapning- :D :ymhug:


Ja - det burde det være, men min 2 store killinger prøver hele tiden at sjæle garnet og fange pindene, så det bliver lidt af en kamp :)) :)) =)) =)) =)) =))

Re: hjemmestrikkede sokker

man 17. jan 2011 10:09

Danagonia skrev:Hvor er de fede!! Jeg er str. 41 når du får tid =))


Anne Marthin skrev:JAAA!!! Str: 38/39 her, gerne i farverne: Jordbæris, Pistacieis og Lyseblå himmel :x- :x- :x-
De er dejlige, sådan nogle hjemmestriksokker...


Ja ja.... når jeg får for meget tid ! :)) :)) :)) =)) =)) =)) =)) - jeg går da på pension indenfor de næste 20 år ! =)) =)) =))
Skriv et svar