Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Vil i se giraffen :)

tors 16. jul 2009 21:30

Faldt lige over et link med de skønneste hæklede dyr :x- , og kunne ikke stå for denne (og når der så var kommet en opfordring :p ) - det blev lige mit afbræk i at hækle skildpadde, som jeg nu skal videre med. ;))

Jeg har lige lagt den på et A4 ark - så er det nemmere at vurdere str......

Billede
Billede
Billede

Re: Vil i se giraffen :)

fre 17. jul 2009 08:55

Det kunne være der skulle gå lidt sport i det.....lav en zoo....!! :-D

Re: Vil i se giraffen :)

fre 17. jul 2009 09:23

Den er sød. ;;)

Re: Vil i se giraffen :)

fre 17. jul 2009 09:40

Den er da helt vildt nuttet.. Hvornår ser vi en elefant og en abe? :D :D :D

Re: Vil i se giraffen :)

fre 17. jul 2009 10:40

rumlebumle skrev:Den er da helt vildt nuttet.. Hvornår ser vi en elefant og en abe? :D :D :D


Elefanten har jeg begyndt på flere gange, men pillet op igen :p , den siger mig ikke noget - men en lille nutte abe hmmmm, måske....
Ej - når jeg nu er færdig med mine bestillings ting - har jeg kig på en nuttet flodhest i ballarina skørt, se her :whistle:

http://www.lionbrand.com/cgi-bin/patter ... Text=hippo

håber linket virker......

Re: Vil i se giraffen :)

fre 17. jul 2009 10:57

det gør det.....og hun er BARE nuttet!! ;)

Re: Vil i se giraffen :)

fre 17. jul 2009 16:05

ej hvor er denfin og den er min haha..
det er den faktisk det er nemlig mig der har bestilt den og hvor er du bare hurtig ;)

Re: Vil i se giraffen :)

fre 17. jul 2009 17:24

Flodhesten er da også skøøøøøøøøøn.. Hold op hvor kan man lave mange fine ting. Hvorfor kan jeg kun hækle et sjal? Ihhhhh... jeg vil lære at hækle efter en opskrift!

Re: Vil i se giraffen :)

fre 17. jul 2009 21:11

rumlebumle skrev:Flodhesten er da også skøøøøøøøøøn.. Hold op hvor kan man lave mange fine ting. Hvorfor kan jeg kun hækle et sjal? Ihhhhh... jeg vil lære at hækle efter en opskrift!


Bare igang - øvelse gør mester, jeg har da kun hæklet i lidt over et års tid, og lærte det eger hæklevejledning på garnstudio, og hendes verdens hækleskole......
min oldemor opgavfor mange år siden at lære mig det - men Yeaaaaa, hvem kan - jeg kan :p

Re: Vil i se giraffen :)

tors 23. jul 2009 14:09

Hvor den sød din giraf. :clap:
Skriv et svar