Så er jeg hjemvendt fra en fantastisk lille mini ferie. Det var udover det sædvanlige, helt fantastisk. Vi levede nærmest i det vandland. Der var plads til alle forstået på den måde at der var små mini borde hvor man blot kunne sætte sig og nyde synet af alle de badende. Der var forskellige slags pools. Både til store og små. rutchjebaner i alle højder og til alle aldre.
Hytten vi boede i, var også noget udover det sædvanlige. Det var rent luksus. Med eget spa bad og lækkert inventar. Vores hus lå i udkanten af selve lalandia, men så var der et lille tog man kunne tage ganske gratis ind til selve lalandia. Når man kom indenfor virkede det hele som en lille by nede i syden. Det var italiensk inspireret, med små hyggelige butikker. Bowling bane, mini golf, trampoliner og skønne spisesteder. Vi manglede bestemt ikke noget, udover måske flere penge. Alt i alt er det temmelig dyrt at tage på sådan en ferie, men det har helt klart været det hele værd på alle områder. jeg vil afsted igen og det tvivler jeg ikke på at min søn også gerne vil!
Men rart at komme tilbage til jer igen og følge med i gangen herinde..