Switch to full style
Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.
Skriv et svar

Lalandia

man 14. sep 2009 18:51

Imorgen formiddag tager vi afsted til Lalandia.. Min søn på 5 år har talt dage ned de sidste MANGE dage. NU er dagen endelig kommet. Vi napper det nye i Billund. Jeg glæder mig enormt meget til at se hvad det er, da jeg altid kun har set det på reklamerne i fjerneren. I hvert fald skal der bades i stor stil.. :whistle:

Hasta la vista så længe.. see you again friday! :D :D :D

Re: Lalandia

man 14. sep 2009 19:15

Dejligt med lidt badeferie, og godt tur.
Vil du skrive om hvordan det er når du er hjemme igen. Vi snakker nemlig om at prøve det i stedet for Sea West, hvor vi ellers plejer at tage hen hele familien. Der er skønt, men kunne jo godt prøve noget andet.

Re: Lalandia

man 14. sep 2009 22:43

Rumle det lyder dejligt og husk at tage nogle billeder hvis du kan ,det skulle være ret flot og spændende derover og en rigtig god ferie ;)-

Re: Lalandia

tirs 15. sep 2009 07:10

God miniferie :dance:
Det lyder dejligt med badeland, jeg har også kun set reklamerne, men det ser vidunderligt ud :x- Lige et sted, hvor man kan tage hen med mindre børn :x-

Re: Lalandia

søn 20. sep 2009 10:15

Så er jeg hjemvendt fra en fantastisk lille mini ferie. Det var udover det sædvanlige, helt fantastisk. Vi levede nærmest i det vandland. Der var plads til alle forstået på den måde at der var små mini borde hvor man blot kunne sætte sig og nyde synet af alle de badende. Der var forskellige slags pools. Både til store og små. rutchjebaner i alle højder og til alle aldre.
Hytten vi boede i, var også noget udover det sædvanlige. Det var rent luksus. Med eget spa bad og lækkert inventar. Vores hus lå i udkanten af selve lalandia, men så var der et lille tog man kunne tage ganske gratis ind til selve lalandia. Når man kom indenfor virkede det hele som en lille by nede i syden. Det var italiensk inspireret, med små hyggelige butikker. Bowling bane, mini golf, trampoliner og skønne spisesteder. Vi manglede bestemt ikke noget, udover måske flere penge. Alt i alt er det temmelig dyrt at tage på sådan en ferie, men det har helt klart været det hele værd på alle områder. jeg vil afsted igen og det tvivler jeg ikke på at min søn også gerne vil!
Men rart at komme tilbage til jer igen og følge med i gangen herinde.. :D :D :D

Re: Lalandia

søn 20. sep 2009 10:42

Godt du havde en god ferie :-D

Re: Lalandia

søn 20. sep 2009 10:53

Det lyder som om du har haft en dejlig tur :dance: og jeg er ikke spor misundelig :-D . kune nemlig godt trænge til et par fridage.
Men nu vare det ikke så længe før jeg skal af sted til djursland. dette er dog både en forratnings og hygge tu :ymhug: r. det er næsten aldrig tid eller råd til kun at tage på hygge tur.men vi har jo selv valgt at leve på den her måde, så jeg skal jo ikke klage mig. ;)-

Re: Lalandia

søn 20. sep 2009 16:57

Havfruen skrev:Det lyder som om du har haft en dejlig tur :dance: og jeg er ikke spor misundelig :-D . kune nemlig godt trænge til et par fridage.
Men nu vare det ikke så længe før jeg skal af sted til djursland. dette er dog både en forratnings og hygge tu :ymhug: r. det er næsten aldrig tid eller råd til kun at tage på hygge tur.men vi har jo selv valgt at leve på den her måde, så jeg skal jo ikke klage mig. ;)-


Ja, det er så dejligt at du kommmer ned til mig, så vi kan hygge os. @};- @};-

Re: Lalandia

søn 20. sep 2009 16:58

Velkommen hjem igen. Det var godt at I havde en god tur. :)-

Re: Lalandia

søn 20. sep 2009 16:59

Og du kan yro jeg glæder mig meget til at vi får noget mere tid sammen. @};- ~o) :))
Skriv et svar