Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

ons 22. dec 2010 12:11

Lav dit nytårs smykke!

Den lette, lav et festligt armbånd eller øreringe til nytårsaften. Enten til dig selv eller en du er sammen med.

Den svære, lav et helt sæt :-)

Undskyld forsinkelsen på ugens udfordring. Men nu er den her.


Det er kun for hyggens /sjovs skyld. Ingen vinder og ingen taber.

Billedet vil være sjovest hvis oploadet inden nytårs festen går igang. Men er ok frem til d. 3/1 kl. 20. Da det kan være at i ikke har adgang til forum hvis i fejrer det uden for hjemmet.

Glædelig jul og godt nytår.

Re: Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

fre 31. dec 2010 12:10

Her er mit bud

Billede

Re: Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

fre 31. dec 2010 12:54

Det er en sød halskæde. :x- Men sikke et arbejde med ALLE de o-ringe. :-o

Re: Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

fre 31. dec 2010 14:44

Tak tak, er nu så hyggeligt.

Re: Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

fre 31. dec 2010 15:24

Hovsa! Den udfordring havde jeg sgi helt glemt, så nytårsringen fik sin egen tråd :doh:

Her får den så bare et billede, og en bemærkning om, at den idag har været på mens der blev snittet grøntsager, strikket, ryddet lidt op, vandret lidt i mosen (uden handsker), skrubbet badeværelse, badet og lavet lidt smykke- og computerarbejde. Jeg er stadig overrasket over hvor anvendelig, den rent faktisk er, men på den anden side sidder al tingeltangel jo også ovenpå hånden, hvor det ikke rigtigt er i vejen. Det kunne faktisk være sjovt at bruge den til hverdagsring :))

Billede

Tilføjelse: Så lige udfordringen var et armbånd, øreringe eller et ikke defineret sæt. Da ringen ikke er nogen af delene, måtte jeg jo igang igen, for at klare udfordringen. Så nu er det et sæt bestående af halskæde og ring :D

Billede

Billede

Re: Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

lør 1. jan 2011 16:33

BR > Det var da en... anderledes ring. :think: Men den er sjov. ;))

Jeg tror at der er modehuse der ville være VILDE efter at bruge det sæt i deres modeshows. Det er jo lige sådan noget at sættet passer til. :D

Re: Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

lør 1. jan 2011 16:50

Jeg endte med slet ikke at have smykker på. Jeg havde sat mig for at lave en stor fin nytårs middag, men gabte nok over lidt for meget, så fik aldrig tid til at pynte mig selv =)) kun maden
må tage revenche i næste uge

Re: Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

søn 2. jan 2011 02:13

hæ.. ja jeg måtte også "genbruge" mit snemands smykkesæt fra julefrokosten et par dage før... :whistle:

Re: Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

man 3. jan 2011 19:42

Jeg havde bare et simpelt sæt på lavet af kinesisk krystal i farven jet (meget mørkegrå, næsten sort men de skinner meget) hvor der var lidt metal-kugler ind imellem. Ikke noget der er værd at tage billede af men flot alligevel. ;;)

Re: Ugernes udfordring. 21/12 - 3/1-2010

tirs 4. jan 2011 14:37

Susanne - WAUWW smukt arbejde du har lavet ^:)^ ^:)^
Den kæde er virkelig lækker, flotflotflot :x-

BR - Ja, intet mindre end fantastisk og jeg ville gå med den på arbejde, nu den er så praktisk, som du reklamerer med
=)) =)) :x- :x-

Jeg har slet ikke haft tid til smykker og har haft en MEGET underlig nytårsaften.
Vi var kun min kæreste og mig. Vi havde lavet stor lækker nytårsmiddag kun for 2 og spiste ret sent (ca.21.00)
Efter den overdådige middag ville vi liiiiige slå mave på sofaen og se lidt nytårsløjer på TV,
men så faldt vi begge i søvn... :!!
Jeg vågnede kl.06 om morgenen og følte mig bare så x_x ^#(^ ~x( :doh: arghhhhhh!!!!!!
Normalt "springer"/"hopper" jeg altid ind i det nye år, men nu har jeg det bare som om at
jeg stadig er i 2010.
Skriv et svar