Pia skrev:
Jamen BR, så bliver der jo ikke plads til de mere officielle konkurrencer- eller hva'?
Jo, det gør der da. Der er jo ingen, der siger, at der ikke kan løbe to eller flere konkurrencer samtidigt. Lige nu er der jo tre uofficielle i gang, og de nye officielle konkurrencer bliver jo meget anderledes, når Camilla får tid og energi til at starte dem op mellem lektier og eksamener
Desuden er der jo ikke sagt noget om, hvornår de næste 3 uofficielle skydes i gang, men det bliver efter samme princip som denne omgang, med henholdsvis 1, 2 og 3 måneder til projekterne. Så har man en hyberaktiv lørdag, kan 3 uofficielle konkurrencer klares på en eftermiddag, og så er der jo stadig masser af tid, til at optænke noget udspekuleret snedigt til en 2-måneders officiel konkurrence
Pia skrev:
jeg troede ikke du brød dig om br krystal, du sagde engang, at de ligner en dårlig kvalitet af glas!
Det er rigtigt, jeg ikke er den helt store fan af helt klar fejlfri bjergkrystal, men jeg elsker bjergkrystal med inklusioner, brud, regnbuer, fantomer eller krystaller i naturlig form.
Og kender jeg dig ret, er din præmie næppe af den kedelige slags, hvor glas ville være kønnere.

Pia skrev:
- ej, jeg vil helst give dem til en af hver-konkurrencen, den er så dejlig absurd.
Og sådan bliver det så!
Det passer jo også meget godt med dig som sponsor her