Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Hvor godt kender vi hinanden - konkurrence

ons 23. jun 2010 12:32

mace skrev:
dimsedutten skrev:jeg har også modtaget i dag.. men har desværre ikke nået at få kigget videre på mit guf...
- jeg har flyttet ALLE mine perleting fra frederiksberg til strøby i dag.. jeg blev lidt chokeret over hvor meget jeg har,
DET FYLDTE HELE BAGSÆDET OG BAG FOR SÆDERNE...jeg er ikke helt kommet mig over synet i nu...

Flytter du til strøby og er det strøby lige uden for køge ?

kun i 2 mdr. vi bor i vores campingvogn hele sommeren... og ja det er strøby 12 km syd for køge... kender du strøby?

Re: Hvor godt kender vi hinanden - konkurrence

ons 23. jun 2010 13:54

dimsedutten skrev:jeg har også modtaget i dag.. men har desværre ikke nået at få kigget videre på mit guf...
- jeg har flyttet ALLE mine perleting fra frederiksberg til strøby i dag.. jeg blev lidt chokeret over hvor meget jeg har,
DET FYLDTE HELE BAGSÆDET OG BAG FOR SÆDERNE...jeg er ikke helt kommet mig over synet i nu...


Har I så bygget til campingvognen?? B-)
Når nu du har så meget perlegrej med?? Tænker lidt, at der da ikke er plads til din familie.. =)) =))

Re: Hvor godt kender vi hinanden - konkurrence

ons 23. jun 2010 14:00

Shawnee skrev:
dimsedutten skrev:jeg har også modtaget i dag.. men har desværre ikke nået at få kigget videre på mit guf...
- jeg har flyttet ALLE mine perleting fra frederiksberg til strøby i dag.. jeg blev lidt chokeret over hvor meget jeg har,
DET FYLDTE HELE BAGSÆDET OG BAG FOR SÆDERNE...jeg er ikke helt kommet mig over synet i nu...


Har I så bygget til campingvognen?? B-)
Når nu du har så meget perlegrej med?? Tænker lidt, at der da ikke er plads til din familie.. =)) =))


Det er jo på en campingplads, så familien kan vel sove i et telt :)) =))

Re: Hvor godt kender vi hinanden - konkurrence

tirs 29. jun 2010 23:26

dimsedutten skrev:
mace skrev:
dimsedutten skrev:jeg har også modtaget i dag.. men har desværre ikke nået at få kigget videre på mit guf...
- jeg har flyttet ALLE mine perleting fra frederiksberg til strøby i dag.. jeg blev lidt chokeret over hvor meget jeg har,
DET FYLDTE HELE BAGSÆDET OG BAG FOR SÆDERNE...jeg er ikke helt kommet mig over synet i nu...

Flytter du til strøby og er det strøby lige uden for køge ?

kun i 2 mdr. vi bor i vores campingvogn hele sommeren... og ja det er strøby 12 km syd for køge... kender du strøby?

Ja jeg bor ikke så langt fra strøby, jeg bor på stevns ca 16km udenfor køge
Skriv et svar