Bare rolig, emnerne er lavet så alle kan være med.
Når man melder sig, får man tilsendt materialer, og vejledninger, så man godt kan gennemføre opgaverne, selvom man ikke har prøvet den slags før.
På den måde kan man lære noget nyt og udfordre sig selv lidt.
Hvor vidt der bliver en lille deltager betaling, eller om jeg kan få fundet materialerne via donationer, ved jeg ikke helt endnu.
De åbne emner, kommer der alt for lidt bud til, og de er for nemme bare at glemme.
Jeg synes vi sidder fast, og der sker alt for lidt udvikling.
Derfor vil jeg skubbe til jer, og virkelig sætte jer på en udfordring.
Så hvis jeg skal stå for konkurrencerne, bliver det på denne måde.
Jeg vil godt skrive noget mere om hvert tema:
Grimme perlerVi bytter grimme perler med hinanden, der kåres en vinder for bedste smykke og for grimmeste perle.
Alle wire wrapper med samme materialerJeg sender jer materialer til wire wrapping, og alle får de samme materialer.
I får en dansk vejledning i begynder wrap, så alle kan være med.
En mulighed for at prøve en ny teknik, uden at skulle investere store summer.
Send dit halvfærdige projekt videreVi har alle sammen smykker vi ikke er helt tilfredse med.
Vi sender dem derfor videre til hinanden. Modtageren har så frie hænder til at lave smykket om. Der kan sendes både færdige og ufærdige smykker. Det bliver sjovt at se hvordan gamle smykker får nyt liv.
Alle arbejder med bløde materialerI får hver tilsendt forskellige bløde materialer, som skal indgå i et smykke. Med bløde materialer menes snor, garn, stof og lignende. Bare rolig, man kan jo altid knytte et armbånd, eller bruge garnet i stedet for kæde, det behøver ikke være indviklet. Jeg viser jer masser af inspiration, så det bliver lettere at komme i gang.
Alle 4 temaer vil udfore jeres kreativitet og skubbe til jeres teknikker, og måder at tænke på at lave smykker.
Men som sagt, hvis der er nogen, der gerne vil beholde de gamle konkurrencer, er I meget velkomne til at overtage erhvervet som "konkurrence manager"

Og der er NO BAD FEELINGS! Jeg meldte i sin tid fra, fordi jeg synes det var begyndt at være kedeligt at stå for konkurrencerne. Men disse udfordringer synes jeg er sjove, og super spændende at se hvad vi kan få ud af. De er alle prøvet på andre smykkeforums og lignende krea-forummer, så det kan lade sig gøre, hvis folk gider investere tiden i det. Når vi skal have flotte præmier, så synes jeg egentlig også det er fair, at folk har kæmpet for dem, og ikke bare har lavet endnu et smukt smykke som de plejer
(Taler her, også om mig selv)